شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
شوشان: کتاب "جانسوزترین سوگواره ها" توسط حجت الاسلام محمد امین جامعی منتشر شد.
چاپ اول این کتاب با تیراژ 1000 جلد توسط انتشارات معتبر و با مقدمه حضرت آیت الله شفیعی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری مزین شده است.
گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین جامعی دارای تالیفاتی چون اخلاق عملی و کاربردی، اعظم المصائب فی مقتل الحسین بن علی بن ابیطالب بعنوان معتبرترین مقتل عصر حاضر به زبان عربی و همچنین کتاب ضمان جبران نقص پول از دیدگاه فقه امامیه است.
استاد مذکور دارای تحصیلات تکمیلی دانشگاهی و بحث خارج فقه و اصول حوزوی و مدرس دانشگاهها و مراکز عالی استان است.

به گزارش شوشان ، حضرت آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مقدمه کتاب "جانسوزترین سوگواره ها" آورده است:

متن اصلی کتاب حاضر به زبان عربی چند سال پیش به قلم مؤلف بزرگوار آن، جناب حجت الاسلام و عمادالاسلام دانشور فرهیخته بلکه دانشمند ارزنده آقای حاج شیخ محمد امین جامعی دام مجده، چاپ و منتشر گردید با مقدمه ای بسخامه اینجانب که متناسب با بضاعت مزجاة من بود نه در شان والای آن کتاب و اینک که ترجمه فارسی آن با نام دلربای جانسوزترین سوگواره ها به زیور طبع آراسته می گردد ضرورتی نمی بینم که باز هم تقریظی بر آن بنگارم لکن خواسته اکید نویسنده محترم مرا وادار به انجام این کار نمود.

راست بگویم که آسانترین راه جهت وصول به قرب الهی و سعادت ابدی همانا راه حسین بن علی علیه السلام و آنچه مربوط به اوست می باشد که این حقیقت در سایه اعتقادات حقه و رؤیاهای صادقه و مکاشفات حاصله به اثبات رسیده است.

باید اذعان نمود که: این همه عظمت برای اسلام و تشیع و این همه گسترش معنویت و قداست تنها از این جهت است که حضرت حسین(ع) از منظر شجاعت، فداکاری و مظلومیت و آن همه مصیبت وارده و صبر و تحمل شگفت انگیز مطرح شده و می شود وگرنه چنانچه محققان و پژوهشگران آن حضرت را از دیدگاه های متعددی که یک امام معصوم از آنها برخوردار است مورد تحقیق و پژوهش قرار دهند بی شک ابهت و عظمت و شوکت و اعتلایی نصیب جهان انسانیت و نه تنها صحنه اسلامیت خواهد گردید و دگرگونی و تحول روی خواهد داد که در خور توصیف و تعریف نباشد که امیدواریم این آرزو در زمان های نه چندان دور تحقق یابد و جامه عمل پوشد.
انشاء الله کتاب حاضر گامی در این جهت و اقدامی در این مسیر باشد هر چند فعلا این مجموعه جنبه تاریخی آن بر دیگر جهاتش غلبه دارد.

خداوند اجر و مزد فراوان به نگارنده عالی شأن کتاب حاضر عنایت فرماید، سلام و درود بر نویسنده فرزانه و بر همه پویندگان راه حسینی باد. والسلام

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار