شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۸

مسوول ایجاد زمین‌های ورزشی ساحلی شهرداری اهواز گفت: شهرداری اهواز در اولین برنامه خود احداث زمینی در نزدیکی پل پنجم و پارک پرندگان، واقع در منطقه یک شهرداری را در دستور کار خود دارد.

علی شریفات در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: من از سوی معاونت فرهنگی شهرداری اهواز به عنوان مسوول ایجاد زمین‌های ورزشی ساحلی در ساحل رود کارون منصوب شدم و معاون فرهنگی شهرداری به شهرداران هشت‌گانه اهواز تاکید کرده است که طبق توصیه شهردار برای احداث این زمین‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: در حال پیدا کردن زمین‌هایی هستیم که از نظر موقعیت جغرافیایی مناسب باشند. ما تلاش می‌کنیم امکانات زیربنایی را مطابق استانداردها و استادیوم‌های بین‌المللی تهیه کنیم تا بتوانیم در آینده مسابقات بین‌استانی را برگزار کنیم. در صورتی که این طرح‌ها به مرحله اجرا در بیاید، برای پیشرفت فوتبال ساحلی اهواز بسیار مفید خواهد بود.

مسوول کمیته فوتبال ساحلي خوزستان تصریح‌کرد: زمین‌هایی در کنار پل پنجم و نزدیک به کیانپارس و نیز اطراف دانشگاه شهید چمران موقعیت‌های مناسبی برای احداث زمین فوتبال ساحلی هستند. بودجه این کار نیز توسط امور ورزش شهرداری تامین می‌شود. زمین‌هایی که احداث می‌شوند، می‌توانند برای تمام ورزش‌های ساحلی مانند فوتوالی و فوتبال ساحلی مورد استفاده قرار بگیرند.

وی همچنین خبرداد: مسوول ورزش پالایشگاه نفت آبادان نیز از احداث فضاهای ورزشی در سواحل آبادان و تشکیل تیم فوتوالی استقبال کرده است. هم اکنون نیز کامل شریفی، بازیکن اسبق تیم فوتبال نفت آبادان و مسوول کمیته فوتوالی آبادان، در اين زمينه هماهنگ‌کننده است و در آینده نزدیک، این پالایشگاه در فوتوالی تیم‌داری خواهد کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار