شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۴

شوشان : نماينده مردم شوشتر و گتوند در مجلس اظهار داشت: اصلي ترين مشكل خوزستان تأمين اعتبار نيست بلكه مديريت است.در شرايط كنوني وضعيت عمراني در خوزستان بسيار اسفناك است به نوعي كه روستا وضعيتي بدتر از شهر و شهرها وضعيتي بدتر از روستاها دارند.

حجت الاسلام سيد محمد سادات ابراهيمي در جلسه مشترك با اعضاي شوراي اسلامي شهر شوشتر در صحن علني شوراي شهر اظهار داشت: اصلي ترين مشكل خوزستان مديريت منابع است و استان مشكل اعتباري ندارد.

وي افزود: اعتبارات اختصاص يافته به خوزستان همتراز پايتخت است و در برخي از شرايط از اين استان نيز بيشتر است ولي نمود كار در استان خوزستان مشخص نيست.

سادات ابراهيمي تأكيد كرد: در شرايط كنوني وضعيت عمراني در خوزستان بسيار اسفناك است به نوعي كه روستا وضعيتي بدتر از شهر و شهرها وضعيتي بدتر از روستاها دارند.

وي با اشاره به اينكه حق خوزستان از نفت بسيار اندك است، گفت: در تصويب قانون سهم نفت در كشور كلمه مناطق نفت خيز و گاز خيز به همراه مناطق محروم كشور قيد شده است و به اين دليل اعتبار دو در هزار نفت براي استان خوزستان بسيار اندك است.

اين عضو مجمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي خوزستان تاكيد كرد: در مقوله گرد و غبار در خوزستان انتقادهاي انجام شده به دولت وارد است و دولت در اين باره كوتاهي كرده است.

وي با اشاره به اينكه وزارت كشور دبير كارگروه گرد و غبار شده است، افزود: بخشي از گرد و غبار موجود در استان مربوط به داخل كشور است ولي براي اين معضل هيچ برنامه اي ارائه نشده است.

سادات ابراهيمي با اشاره به اينكه مشكل 147 هكتاري از وزارت مسكن و راه سازي پيگيري شده است، خاطرنشان كرد: وزارت مسكن و راه سازي تعهد كرده است كه بدهي خود را به شهرداري شوشتر پرداخت كند ولي بايد اين بدهي مستندنگاري شود و در اين باره شهرداري بايد اسناد خود را به وزير ارائه كند تا براي پرداخت آن اقدام شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار