شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از حمایت مالی ویژه و بلاعوض از دانشجویان ممتاز بی بضاعت خبر داد.

ذوالفقار یزدان مهر رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به حمایت صندوق رفاه از دانشجویان بی بضاعت گفت: یکی از اقدامات صندوق در سال 94 این بود که نهادهای مردمی و غیردولتی را به میدان آوردیم و حمایت خیرین را وارد ساختار کردیم و خوشبختانه یکی از کارهایی که خیرین انجام می‌دهند، بحث حمایت ویژه از دانشجویان بی‌بضاعت است.

یزدان مهر در این راستا با اشاره به سفر به زاهدان و بازید از دانشگاه سیستان و بلوچستان، چابهار و ایرانشهر عنوان کرد: هرچند که به دنبال جذب حمایت خیرین هستیم اما خوشبختانه طی توافقنامه ای با یک موسسه 400 نفر از دانشجویان مستعد کم بضاعت در دانشگاه های ایرانشهر و چابهار حمایت ویژه مالی خواهند شد. 

وی افزود: درواقع در این راستا با یکی از موسسات قرار گذاشتیم که به صورت مشترک یک حمایت ویژه مالی از آن‌ها داشته باشیم و به دانشجویانی که معدل بالایی دارند و بی‌بضاعت هستند، ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان کمک بلاعوض کنیم.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص شرایط پرداخت وام ۴ میلیون تومانی ازدواج نیز در پایان بیان کرد: مبلغ تسهیلات وام ازدواج ، ۴ میلیون تومان است. از جمله شرایط وام گیرندگان این است که دانشجو باید روزانه باشد و یکسال از تاریخ عقد دانشجو نگذشته باشد، همچنین نباید در لیست بدهکاران معوق صندوق کارآفرینی و در لیست بدهکاران بانکی باشد و چک برگشتی با اقساط معوق در نظام بانکی کشور نداشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار