شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
بخشدار دهدز گفت: یک مادر و دختر بر اثر غرق شدن در آب رودخانه جان خود را از دست دادند.حجت‌الله خسروی در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به غرق شدن دو تن از اهالی منطقه دهدز در آب رودخانه اظهار کرد: یک مادر و دختر در هنگام برداشتن آب از رودخانه به درون آن غرق شدند و جان خود را از دست دادند.

وی افزود: مادر جوان و دختربچه هفت ساله از عشایر منطقه دهدز بودند که به‌همراه خانواده خود در نزدیکی این رود به چرای دام‌های خود مشغول بوده و برای برداشتن آب به کنار رودخانه رفته بوده‌اند.

بخشدار دهدز اضافه کرد: ابتدا دختربچه درون آب رودخانه غرق شد و مادر برای نجات جان وی اقدام می‌کند ولی متاسفانه بر اثر غرق شدن، هر دو جان خود را از دست دادند.

خسروی با بیان اینکه پس از اطلاع‌رسانی تیم‌های امدادی، اورژانس و نیروی انتظامی فورا به محل اعزام شدند، تصریح کرد: به‌دلیل عدم وجود پزشک قانونی در بخش دهدز، پیکر این دو جان‌باخته جهت صدور مجوز دفن به ایذه منتقل شد.

وی در پایان با درخواست برای تخصیص پزشک قانونی به بخش دهدز گفت: با توجه به اینکه دهدز مسافت زیادی را با ایذه دارد و مردم این منطقه برای انجام کارهای مربوط به پزشکی قانونی همواره با مشکل مواجه هستند، انتظار می‌رود اقدامات لازم جهت راه‌اندازی مرکز پزشکی قانونی و اختصاص پزشک مربوطه به آن صورت بگیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار