شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۵

جواد جهانگیرزاده عضو هیات رئیسه ی مجلس دولت را مسوول مستقیم وضعیت آشفته‌ی اقتصادی و گرانی‌های موجود در بازار دانست و افزود: دولت باید با مردم صادقانه سخن بگوید نه این که منکر واقعیت های اجتماعی موجود شود. چرا که این مردم هستند که هزینه‌های گرانی را پرداخت می کنند و انکار هیات دولت در خصوص گرانی های موجود در جامعه از فشار بار گرانی بر مردم نمی‌کاهد.

آرش قلعه‌گلاب

...............

در ابتدا:

بر خلاف نظر این عضو هیات رئیسه ی مجلس،نه تنها اعتقاد نداریم که دولت مسوول مستقیم قمپز در کردن های مدام آقای گرانی برای مردم نیست!

بلکه معتقدیم مشکل گرانی ربطی به دولت نداشته و در اساس این مردم هستند که بیشتر لیلی به لالای آقای گرانی می گذارند! توضیح چطوری لیلی به لالای آقای گرانی گذاشتن هم چندان سخت نیست، در واقع مردم با خریدن هرچه بیشتر، به آقای گرانی اجازه می دهند که گران تر شود و چاره ی کار تنها در این است که مردم: نخورند و نیاشامند، فقط نگاه کنند!

درادامه:

درمورد صادق نبودن دولت در سخن گفتن با مردم نیز فکر نمی کنیم که چنین امری صادق باشد! معمولا اوامر دولت برای مردم بیش از آن که بر مبنای صداقت باشد بر مبنای یارانه است! حال اگر که آقای جهانگیرزاده این مبنای یارانه ای را ملاک گفتار خود در گفت و گو با خانه ی ملت قرار نداده و تنها در صدد رصد اوامر صادقانه ی دولت در سخن گفتن با مردم است، باید اعتراف کنیم که بیشتر مردم، تشنه ی همان گفت و گوی یارانه ای خود با دولتند!

درمیانه:

معلوم نیست که چرا نماینده ای از مجلس به خود حق می دهد به جای ملت بگوید که هزینه های گرانی را مردم پرداخت می کنند! ابدا چنین نیست و در هیچ کجای این سرزمین گرانی وجود ندارد و آن چه ایشان از آن به عنوان گرانی یاد کرده اند، در اساس نامش گرانی نبوده و اسم شریفش هدفمندی ست!

در پایان:

در هیچ زمان و مکانی دولت انکار نکرده است که مشکلات موجود نیست و بارها دولتیان خود اذعان داشته اند که مردم با مشکلات عدیده ای روبرویند اما این ابدا به معنی این نیست که فشار بر مردم زیاد شده است!

آن چه شاید که پذیرشش برای برخی از دولتیان قابل قبول باشد! پرس شدن کامل زندگی برخی از مردم، زیر دستگاه هدفمندی یارانه هاست! که با اجرای فاز دوم هدفمندی، امکان به طور کامل قرار گرفتن تمام خانوارها در زیر این دستگاه پرس، ممکن نیست! ممکن-قطعی ست!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار