شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۷۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

شوشان – عبدالرحیم سوار نژاد : برنامه دورهمی که با اجرای مهران مدیری روزهای جمعه و شنبه از شبکه نسیم پخش می شود برخلاف کارهای قبلی مدیری که هرساله در تعطیلات نوروزی از لطف مدیران صدا و سیما برخوردار می شود نتوانسته است به دلیل عدم همسویی با ذائقه مخاطب، آنها را به تماشای تصویر رسانه ملی تشویق کند و یا خنده ای کمرنگ بر لبها بنشاند گاهی بالعکس تاسف آور نیز بوده است و می توا ن دور همی را برنامه ای در نهایت  لودگی دانست که با افکار و نیازهای مخاطبان فاصله بسیار دارد، کلمات منقطع ، دیالوگ هایی بی تناسب با طنز و رفتاری دور از موانست و شان مخاطب مانند در دست گرفتن ماشین اصلاح و تراشیدن تحقیر کننده موی تماشاگران و بازیگران برای خندیدن به هم نه با هم معجونی از بی مزه گی محض با چاشنی مشمئز کننده لمپنی گری را ارائه می کند که بیننده به جز تغییر کانال و رویگردانی از سیمای ملی چاره ای دیگر نمی یابد و در این فرم جز اتلاف سرمایه های فرهنگی و بی اعتمادی هیچ عایداتی ندارد.

 مدیری نتوانست در این سبک سرهم بندی شده از طنز پر غصه بخوبی آنچه را که از دیگران دیده بود تقلید کند و آنچه را بدون زحمت از طریق سخاوت صدا و سیما به دست آورده بود با همان آسانی از دست داد ، لبخندهای تصنعی  تماشاگران به خوبی نارضایتی از این برنامه نازل را با میوه های مصنوعی روی میزش مشخص می کند.

دورهمی یک اهانت آشکاربه شعور بینندگان و نوع جدیدی از جلفی گری و بی احترامی و بی توجهی به نیازهای روحی و روانی مردم و به نوعی تحقیر هنرمندان ایرانی است. ای کاش به چهره خانم سحرولدبیگی نگاهی انداخته می شد!! و نیما فلاح را در بلبشوی بی طنزی دورهمی دوباره می دیدیم نیما را باید تحسین کرد که به دنبال خوب ترین بود و بدترین ها را نمی شناخت و نشان داد که غیر از دورهمی همه خوب هستند  و تاوان خوب بودن و خوب دیدن را به بدهای بداندیشه، داد. 

https://telegram.me/Asavarnejad

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
comment
0
0
comment سلام کاناپه نشین عزیز شما ام برای معروفیت راه خوبی پیدا کردی خود افراد ناراحت نشدن اما شما از دیده شدن برنامه ناراحت شدی در ضمن بهترین برنامه صدا وسیما و شما معنی لودگی رو نمیدونید که به این برنامه میگید لودگی
comment
آذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
comment
0
0
comment نويسنده عزيز شما واقعا باور کردي موهاي نيما فلاح بدون هماهنگي با خودش زده شد!
يه بار ديگه به اون برنامه نگاه کنيد و اينکه چطور سحر ولد بيگي طبق برنامه‌ريزي موقع رفتن حتي با اون حال بدش به قول شما، صندلي رو هم همراه با خودش از صحنه بيرون برد!
چرا نبايد بگيم کي حوب ترينه و کي بدترين و چرا طفره رفتن از اظهار نظر و اظهار سليقه فضيلته و اگر هست شما چرا اين فضيلت رو به جا نياوردي و قلمت رو زمين نگذاشتي؟
comment
ضدلودگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
comment
0
0
comment قائم مقام معاون سیما گفت: با رفتار تنبیه آمیز مجری شأن میهمانان برنامه نادیده گرفته شده است که این موضوع را بررسی کردیم و بلافاصله به عوامل برنامه تذکر جدی داده شد تا نسبت به موارد اخلاقی و رعایت سبک زندگی ایرانی اسلامی دقت بیشتری شود.جهت اطلاع خانم آذر و آقای رضا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار