شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
سرمربی استقلال خوزستان گفت: بازی فردا مقابل استقلال تهران به نوعی فینال کوچک است و برای از دست ندادن امتیاز این دیدار محتاط بازی خواهیم کرد.

به گزارش فارس ، عبدالله ویسی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌ها، پیش از دیدار با استقلال تهران، اظهار کرد: بازی فردا از هر لحاظ برای ما و تیم استقلال تهران حکم فینال کوچک را دارد که بازنده این دیدار برای رسیدن به قهرمانی باید بیشتر تلاش کند. وی ادامه داد: تساوی در این دیدار نیز حائز اهمیت دارد اما زیاد تاثیرگذار نیست.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص شناختش از تیم استقلال تهران خاطرنشان کرد: حسن بازی با تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس شناخت اکثر تیم‌ها از آنهاست چرا که تمام بازی‌های این دو تیم به طور زنده پخش می‌شود و برای تیم‌های قابل بررسی و تجزیه و تحلیل است.

ویسی تصریح کرد: استقلال تهران تیم بزرگی است حتی با وجود عدم همراه داشتن بازیکنان شاخصش نیز برای تیم‌ها خطرناک است.

وی ادامه داد: استقلال معمولا امتیاز از دست نمی‌دهد و گرد کلفت است ما نیز با گردن کلفتی مقابل آنها بازی خواهیم کرد.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: شرایط استقلال تهران و خوزستان در بازیکنان غایب تقریبا برابر است؛ اگر آنها رحمتی و شهباززاده را ندارند ما هم طیبی و سیف‌اللهی را نداریم. ویسی افزود: اعتقاد دارم هر کس بتواند در این بازی از موقعیت‌های خود خوب استفاده کند، سه امتیاز را کسب خواهد کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برد مقابل استقلال تهران اظهار داشت: تمام تلاش‌مان برای قهرمانی در این لیگ است و برای آن می‌جنگیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار