شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۷

مدیر روابط عمومی واحد اندیمشک گفت: میزان دریافت پیامک ها و ارتباطاتی که با دانشجویان داشته ایم میزان تاثیر گذاری پوستر ها و پیامک های طنز را نشان می دهد.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک، در اقدامی جالب به منظور گسترش فرهنگ عدم تقلب در امتحانات، اقدام به طراحی و نصب پوسترهای طنزی در این زمینه کرده است.

به گزارش روابط عمومی این دانشگاه، با فرا رسیدن ایام امتحانات پایان ترم،روابط عمومی واحد اندیمشک در اقدامی جالب  و در راستای آگاه سازی دانشجویان از عوارض تقلب در دانشگاه ها به طراحی پوستر، شعار و ارسال پیامک هایی در این زمینه پرداخته است.

علی دوستی، مدیر جوان روابط عمومی واحد اندیمشک گفت: پوسترهای تهیه شده به دلیل افزایش قابل توجه میزان تقلب در بین دانشجویان طراحی شده است تا نگاهی متفاوت به مسائل و مشکلات ایجاد شده در پس این رفتارهای دانشجویان داشته باشد.

وی زبان طنز را مهم و تاثیر گذار دانست و تصریح کرد: میزان دریافت پیامک ها و ارتباطاتی که با دانشجویان داشته ایم میزان تاثیر گذاری و اثر بخشی این پوستر ها را نشان می دهد.

دوستی افزود: قرار است با اعلام فراخوان در بین دانشجویان جهت ترم های آینده از طرح های اینچنینی که محتوای طنز دارند حمایت و با نام خود دانشجویان طراح مورد استفاده قرار گیرند.

گفتنی است براساس قانون دانشجویان متقلب در امتحان، از نمره ۲۵ صدم تا اخراج را تجربه خواهند کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار