شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان گفت: این هیات در سالی که گذشت خوب عمل کرد و تقریبا سال خوبی را پشت سر گذاشت.
 
سیدعلیرضا قریشی اظهار کرد: عملکرد هیات وزنه‌برداری استان در سال 94 فوق‌العاده شدت پیدا کرد و در رده سنی نوجوانان مسابقات لیگ استان را به صورت پیشرفته برگزار کردیم. ضمن این‌که رقابت‌های رده سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان استان را نیز به انجام رساندیم و می‌توان گفت تقریبا تمام سطوح را پوشش دادیم.
 
وی گفت: سال گذشته روی اصلاح زیرساخت ها متمرکز شدیم. ضمن این که به بخش آموزش هم نگاه داشتیم و در این زمینه چندین کلاس مربیگری و داوری و کارگاه بازآموزی برگزار کردیم. در برگزاری مسابقات کشوری و میزبانی رقابت های رده سنی جوانان و بزرگسالان نیز موفق عمل کردیم. دو میزبانی مسابقات لیگ برتر کشور را هم در اهواز داشتیم.
 
رییس هیات وزنه برداری خوزستان افزود: در سال گذشته 14 وزنه بردار و یک مربی از استان به اردوی تیم های ملی دعوت شدند. برای المپیک ریو نیز سید ایوب موسوی را در اردوی تیم ملی بزرگسالان داریم.
 
وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد هیات استان در سال 94، گفت: عملکرد هیات استان نسبت به سال 93، 60 درصد پیشرفت داشته است و شاهد رشد خوبی بوده ایم. ضمن این که عملکرد هیات در سال 93 نیز نسبت به سال 92، 40 درصد با افزایش مواجه بود. خدا را شکر رشد وزنه برداری خوزستان رو به جلو است اما هنوز ضعف ها به قوت خود باقی است و در تلاش هستیم که این ضعف ها را سال به سال کاهش دهیم تا ان شاالله وزنه برداری خوزستان به اوج شکوفایی خود برسد.
 
قریشی خاطرنشان‌کرد: برای سال جدید روی کاهش ضعف های موجود متمرکز شده ام. البته کمی و کاستی ها در تمام زمینه ها وجود دارند و تمام شدنی نیستند ولی ما به دنبال به حداقل رساندن آن ها هستیم و می خواهیم لیگ های استانی را با کیفیت تر برگزار کنیم و همچنین کمیت ورزشکاران مان را افزایش دهیم و برای افزایش کیفیت رکوردها نیز تلاش کنیم. ضمن این که می خواهیم در راستای برنامه های عمرانی، موقعیت سالن وزنه برداری استان را هم بهتر کنیم.
 
وی افزود: همچنین ان‌شاالله بتوانیم تجهیزات وزنه برداری هیات های شهرستانی را هم کمی بهتر کنیم، چرا که در سال 94 با توجه به تحریم ها، مشکلات مالی فوق العاده بسیاری در کشور وجود داشت و امیدوارم در سال جدید با برداشته شدن تحریم ها بتوانیم مشکلات مان را برطرف کنیم، هر چند مشکلات مالی هرگز مانع از رشد و پیشرفت وزنه برداری استان نشد.
 
رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: تقریبا سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم های استان تقریبا در تمام سطوح سنی کشور صاحب مقام شدند و تعداد دعوتی های ما به اردوی تیم های ملی و کرسی هایی که به دست آوردیم، نشان دهنده نگرش مثبت فدراسیون به استان است. ما همچنین شاهد حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان و استانداری خوزستان نیز بودیم و نگاه های همه به سمت این رشته مثبت است و همین باعث رشد وزنه برداری استان شده است، ان‌شاالله در سال جاری نیز شاهد شکوفایی این رشته با کمک تمام ارگان ها و دیگر مسوولان باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار