اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
در گفتگو با مهندس حامد رضایی شهردار هفتکل مطرح شد:
در سال گذشته بیشتر فعالیت های شهرداری در زمینه زیباسازی صورت گرفت به نحوی که در ورودی ها 800 میلیون تومان و در بازارچه مرکزی رقمی بالغ بر 900 میلیون تومان هزینه شد.

شوشان: حامد رضایی شهردار هفتکل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به اولویت های کاری شهرداری در سال 95 گفت: زیرسازی و آسفالت از مهمترین فعالیت های شهرداری در سال جاری است، زیرا بسیاری از نقاط مختلف شهر نیاز به مرمت، روکش و ترمیم دارند تا بتوانیم در بهبود عبور و مرور وسایل نقلیه محیطی مناسب برای شهروندان ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیشتر فعالیت های شهرداری در زمینه زیباسازی صورت گرفت به نحوی که در ورودی ها 800 میلیون تومان و در بازارچه مرکزی رقمی بالغ بر 900 میلیون تومان هزینه شد.

شهردار هفتکل بیان داشت: جدای از موضوع آسفالت و زیرسازی، در صورت تامین بودجه سعی خواهیم کرد بلوار شهدای گمنام را به نتیجه برسانیم و همچنین ورودی از سمت شهید باهنر معروف به پالایشگاه را هم بهسازی خواهیم کرد.

رضایی تصریح کرد: در 2 سالی که شهردار هفتکل شده ام، فکر می کنم سخت ترین سال های مالی را پشت سر گذاشته ایم و بودجه عمرانی بسیار بودجه کمی بوده است و این اتفاق تلخ یعنی کمبود بودجه در 2 دهه اخیر بی سابقه بوده است و تنها 100 میلیون تومان برای ما در نظر گرفته شد که هنوز این رقم به صورت کامل به ما اختصاص نیافته است.

وی ادامه داد: این در حالی است که فعالیت های گسترده خوبی را با مشکلات فراوان مالی انجام داده ایم که می توان به اصلاح هندسی خیابان شهید چراغ زاده اشاره کرد و اگر بتوانیم قیرپاشی لازم را انجام دهیم در همین فروردین ماه آسفالت خیابان صورت می گیرد و مناطقی هم که نیاز به ترمیم و لکه گیری آسفالت دارد با خرید دستگاه آسفالت تراش انجام می گیرد و از هزینه های اضافی جلوگیری به عمل خواهیم آورد.

شهردار هفتکل در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به درآمدهای پایین شهرداری گفت: برای افزایش درامدهای شهرداری نیاز به مشوق ها جهت ساخت و ساز است، البته ما بر این باور هستیم تا توسعه در مرکز شهرستان صورت نگیرد نمی توانیم در شهرهای دیگر دنبال توسعه باشیم و در خوشبینانه ترین حالت تنها ماهیانه 30 میلیون تومان درآمد عاید شهرداری می شود این در حالی است که شهرداری ماهیانه 210 میلیون تومان حقوق می دهد، 53 میلیون تومان بیمه و 13 میلیون تومان هم پول مالیات را باید بپردازد و حدودا ماهیانه با کسری 270 میلیون تومان کار را ادامه می دهیم.
وی در پایان گفت: فکر می کنم اگر جاده مواصلاتی به هفتکل بیاید بخشی از مشکلات اقتصادی ما مرتفع شود، هر چند که هم اکنون ما خود را برای اقتصاد مقاومتی آماده کرده ایم و با توجه به اینکه کارخانجات و صنایعی در کنار ما وجود ندارد که به ما عوارض آلایندگی بدهند سخت ترین شرایط را سپری می کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار