شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
 شهردار اهواز گفت: خسارت ناشی از هشت سال جنگ و نبود منابع مالی پایدار باعث عقب ماندگی زیاد اهواز نسبت به دیگر کلانشهرهای کشور شده است.

سیدخلف موسوی یکشنبه در نخستین شورای اداری شهرداری اهواز در سال 95 که در سالن اجتماعات این شهرداری با حضور استاندار خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: اقداماتی که در شهر اهواز انجام می شود خواه ناخواه عمران شهری در استان را تحت تاثیر قرار می دهد، به همین دلیل توجه به اهواز می تواند در استان منجر به الگوسازی شود.

وی افزود: سال های اخیر دوره رکود شهرداری اهواز بوده زیرا از اعتبارات دولتی محروم بودیم و ادارات دولتی نیز توان پرداخت بدهی خود را نداشتند. موسوی گفت: با وجود کمبود منابع مالی اما پروژه های عمرانی همچون تعریض پل سوم، زیرگذر جواد الائمه، زیرگذر شریعتی، تقاطع غیرهمسطح چهارشیر، ساخت 57 مجموعه ورزشی، هفت فرهنگسرا و سالانه دو میلیون مترمربع آسفالت اجرا شده است.

وی ورود استانداری به استفاده از فضای ساحل کارون را خوب ارزیابی کرد و افزود: ساحل سازی و ساخت تفرجگاه در ساحل این رودخانه در برنامه کاری شهرداری است.
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این نشست، خواستار کمک استانداری به شهرداری این کلانشهر شد.

رامی علاسوند افزود: این شورا شعار محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار، اجرای پروژه های بزرگ و مبارزه با فساد را در سرلوحه اقدامات خود دارد.

این جلسه با حضور فرج الله خبیر معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مهرداد نیکو معاون اقتصادی استاندار و پیمان کاظمی نژاد مدیرکل امور شهری استانداری همچنین همه معاونان، شهرداران مناطق و مدیران سازمان های زیرمجموعه شهرداری اهواز و نمایندگان رسانه ها برگزار شد. شهرداری اهواز شامل هشت معاونت، هفت منطقه و 15 سازمان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار