شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۰۵:۲۱

مسئول استانداردسازی مراکز تفریحی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان از پلمب و جلوگیری از فعالیت پنج وسیله تفریحی در شهربازی‌های دزفول و مسجدسلیمان خبر داد.

امید بن‌عباس در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: در راستای وظایف حاکمیتی و نظارتی و به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندان با هدف جلوگیری از بروز سوانح و حوادث احتمالی، در این ماه از ادامه فعالیت دو دستگاه تفریحی در شهربازی دزفول و سه وسیله در شهربازی مسجد سلیمان جلوگیری شد.

وی ادامه داد: پس از بازرسی‏‌ها و آزمون‏های انجام شده از تجهیزات شهرهای بازی خوزستان، تعدادی از وسایل مذکور از سوی کار‌شناسان و متخصصان اداره‏کل استاندارد خوزستان به دلیل عدم انطباق با استانداردهای ملی، غیر ایمن و فاقد صلاحیت برای بهره برداری تشخیص داده شد. به همین منظور از ادامه فعالیت آن‌ها تا زمان رفع نواقص و اخذ تأیید ادار‏ه‏ کل استاندارد جلوگیری به عمل آمده است.

بن‌عباس تاکید کرد: از این پس هیچ قصوری در رفع نواقص تجهیزات شهربازی پذیرفته نبوده و به طور حتم از ادامه فعالیت شهرهای بازی که دارای نواقص باشند جلوگیری شده و برخوردهای قانونی لازم در این خصوص صورت می‌‏گیرد.

این مقام مسئول گفت: روابط عمومی اداره‏کل استاندارد خوزستان از طریق سامانه 1517 منتظر دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات هم ‏استانی‏‌ها در این زمینه است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار