شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
عشاير مرزنشين هويزه از وزير اطلاعات دولت تدبير و اميد كه سرگرم يك سفر رسمي به خوزستان است عصر سه شنبه در بدو ورود به شهر هويزه با يزله و سرودن اشعار عربي و حماسي از وي استقبال كردند.

حجت الاسلام والمسلمين دكتر سيدمحمود علوي در بدو ورود به هويزه در حسينيه انصارالحسين اين شهر از سوي بزرگان و سران عشاير عرب منطقه به گرمي مورد استقبال قرار گرفت. 

عشاير عرب زبان منطقه در حالي كه بيرق هاي عشيره خود را به همراه داشتند با انجام حركات شادمانه (يزله) و سرودن اشعار عربي، حضور وزير اطلاعات دولت و تدبير را در اين شهرمرزي هويزه كه در زمان هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفريد پاس داشتند و خرسندي خود را از حضور وي در منطقه ابراز نمودند.
مردم منطقه بخصوص جوانان با اشعاري حماسي به زبان عربي بيان داشتند ما خوزستاني ها افتخار مي كنيم كه در كشور جمهوري اسلامي ايران به سر مي بريم ما مردان انقلاب، امام و رهبر هستيم و تا پاي جان ايستاده ايم؛ وزير اطلاعات نيز به احساسات پاك مردم كه از ساعت ها قبل منتظر ورود وي بودند پاسخي مهربانانه داد.

در اين آيين همچنين شهر هويزه به عنوان شهر خون و حماسه و ايثار و سرزمين خون شهداي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس معرفي شد.

وزير اطلاعات عصر سه شنبه براي نشست با نخبگان و سران عشاير عرب وارد شهر هويزه شد.
شهرستان هويزه در 70 كيلومتري جنوب غرب اهواز قرار دارد و داراي دو بخش مركزي و ميسان است.
اين شهرستان 130 كيلومتر مرز خشكي با كشور عراق است. وزير اطلاعات صبح سه شنبه وارد اهواز شد. مسجدسليمان و بخش شعيبيه شوشتر نيز مقصد امروز وزير اطلاعات بوده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار