شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۰۵:۳۵

با تخصیص اعتبار 700 میلیون تومانی ساختمان اداری سازمان تبلیغات اسلامی هندیجان افتتاح شد.

به گزارش فارس از هندیجان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان در مراسم افتتاح ساختمان اداری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان هندیجان اظهار کرد: انگیزه سازمان تبلیغات اسلامی ارائه خدمات دینی و ایجاد زمینه‌ و بسترهای اسلامی و اعتقادی بین مردم است.

وی با اشاره به اینکه شیوه مدیریت بالاترین عبادت در راه خدا است، افزود: بی‌توقعی امروز مسئولان نظام، مدیون خون پاک شهدا و رزمندگانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از مرز و ناموس خود جان را در کف اقبال گذاشتند.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک تصریح کرد: سازمان تبلیغات استان خوزستان همیشه در همه عرصه‌های دینی و اسلامی حضوری فعال و مداوم داشته است و این را می‌توان از اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان درک کرد.

وی اضافه کرد: درصدد هستیم که مساجد فرهنگی استان را در سال جاری تقویت کرده و آنها را به قطب فرهنگی شهرها تبدیل کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان در ادامه با اشاره به افتتاح ساختمان اداری سازمان تبلیغات اسلامی هندیجان گفت: این ساختمان با تخصیص اعتبار 700 میلیون تومانی و در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های سازمان تبلیغات صورت گرفته است.

وی در پایان از مسئولان هندیجانی خواست در راستای ترویج فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان، تعامل و همکاری لازم را اعمال نمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار