شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۰۵:۳۹

رييس اتحاديه قناد و بستني‌فروش اهواز از افزايش 30 تا 35 درصدي قيمت انواع بستني و شيريني‌جات در اهواز از هفته آينده خبر داد.

سيامك جعفري در گفت‌وگو با ايسنااظهاركرد: اين افزايش قيمت با هماهنگي و تصميم‌ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتحاديه بستني‌فروش و قناد‌هاي اهواز در خردادماه سال‌گذشته صورت مي‌گيرد.

وي تصريح‌كرد: اگر چه در 3 ماه گذشته مراجعه و قدرت خريد شيريني و بستني از مردم 60 درصد كاهش يافته است، اما ما در اين صنف به دليل گران شدن مواد اوليه ناچار به افزايش قيمت هستيم.

رييس اتحاديه قناد و بستني‌فروش اهواز عنوان‌كرد: قيمت اقلام سبد خانوار بين 30 تا 40 درصد افزايش يافته است و در حال حاضر كاهش قدرت خريد در تمام اجناس بازار حاكم است. ما نيز از گران شدن شيرين و بستني ناراحت هستيم، اما شيريني و بستني در سبد خانوار قرار نمي‌گيرد و ما نياز شديد به افزايش قيمت داريم.

جعفري با اشاره به افزايش قيمت مواد اوليه شيريني و بستني، گفت: هر قوطي وانيل كه وارداتي است و در پخت تمام شيريني‌ها از آن استفاده مي‌شود، در اين سه ماهه به 35 هزار تومان افزايش يافته است؛ از سوي ديگر تا پيش از اين بهترين نوع پودر كاكائو را كيلويي 8 تا 9 هزار مي‌خريديم اما هم‌اكنون هر كيلوي آن 19 هزار تومان شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار