شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
مدیر فرهنگی دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان از آغاز ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف ویژه دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز از امروز، 18 فروردین‌ماه خبر داد.
 
حبیب محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار علمی و آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: ثبت‌نام اولیه آئین اعتکاف از امروز آغاز شده است و تا 25 فروردین‌ماه ادامه دارد؛ همچنین روزهای 28 و 29 فروردین‌ماه مهلت تثبیت و تأیید ثبت‌نام است.
 
وی با بیان این‌که در حال حاضر پیش‌بینی برگزاری مراسم اعتکاف برای دانشجویان این دانشگاه انجام شده است، تصریح کرد: اعتکاف دانشجویی در روزهای دوم تا چهارم اردیبهشت‌ماه مطابق سنوات گذشته در مسجد امام خمینی(ره) ویژه دانشجویان دختر و مسجد شهدا ویژه دانشجویان پسر برگزار می‌شود.
 
مدیر فرهنگی دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان ظرفیت این مساجد برای دانشجویان پسر و دختر را به‌ترتیب 100 و 250 نفر عنوان کرد و گفت: در صورت استقبال زیاد دانشجویان بیش از ظرفیت موجود، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام می‌کنند؛ همچنین ممکن است این مراسم برای خانواده‌های استادان نیز برگزار شود که هنوز این موضوع قطعی نشده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار