اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
مسوول گروه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدم به پیشرفت فوتبال بانوان خوزستان صد درصد است و باتوجه به این‌که فوتبالیست‌هایی داریم که از شاخصه‌های لازم برخوردارند، به طور حتم می‌توانیم پیشرفت کنیم.
 
سکینه ناصری‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برگزاری مسابقات سه‌جانبه فوتبال بانوان خوزستان برای اولین بار در استان، اظهارکرد: امیدوارم که با برگزاری این مسابقات، در سال‌های آینده شاهد حضور تیم‌های بیشتری باشیم و علاقه‌مندان نیز به سمت این رشته بیایند.
 
وی گفت: امیدوارم اسپانسرها نیز حمایت کنند تا ان‌شاءالله مانند سال‌های قبل، تیمی از استان در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور داشته باشیم. من این امید را دارم که حتی نماینده استان بتواند با کار و حمایت بیشتر در لیگ برتر نیز مقام‌آور باشد. ما قطعا با حمایت می‌توانیم مانند فوتسال بانوان، پیشرفت داشته باشیم.
 
مسوول گروه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: این مسابقات با هماهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و زحمت‌ها و پیگیری‌های هیات فوتبال خوزستان برگزار شد. برنامه‌ریزی‌هایی هم پیش‌بینی شده است تا مسابقات لیگ برتر استان نیز برگزار شود تا پیش زمینه‌ای برای معرفی این رشته و راغب کردن تیم‌های بیشتر برای حضور در مسابقات بعدی باشد تا در نهایت یک تیم خوب را به مسابقات کشوری اعزام کنیم.
 
وی خاطرنشان‌کرد: بسته شدن یک تیم در فوتبال بانوان، به هزینه آن‌چنانی نیاز ندارد و اگر حمایت از فوتبال بانوان، رسانه‌ای شود و مسابقات آن نیز مانند فوتبال آقایان از تلویزیون پخش شود، قطعا اسپانسرها با کمال میل می‌پذیرند که وارد این عرصه شوند و از بانوان حمایت کنند.
 
ناصری‌مقدم گفت: امید من به پیشرفت فوتبال بانوان خوزستان صد درصد است و مطمئن هستم با توجه به این‌که فوتبالیست‌هایی داریم که شاخصه‌های لازم را دارند، می‌توانیم پیشرفت کنیم. ضمن این‌که مربیان خیلی خوبی هم داریم و با وجود آن‌ها می‌توانیم سریع‌تر نیز نتیجه بگیریم.
 
وی بیان ‌کرد: امیدوارم حداقل در سه سال آینده صد درصد پیشرفت را داشته باشیم و بازیکنانی را به تیم‌ملی دهیم که در مسابقات آسیایی و جهانی نیز مقام کسب کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار