شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
پس از پایان تعطیلات نوروز، گروهی در اهواز با عنوان «شهروندان مسئول» برای پاکسازی طبیعت گردهم جمع شدند.

به گزارش فارس ، بعد از پایان ایام تعطیلات عید نوروز امسال برخی از شهروندان مسئول و دل‌سوز این شهر با فراخوانی از مردم دعوت کردند که به‌منظور پاک کردن فضای طبیعی پس از روز طبیعت در مکانی مشخص گردهم جمع شوند.

یکی از این گروه‌ها با نام «آبادگران اهواز» با این کار و تبلیغ گسترده در شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان «شهروندان مسئول» دست به‌کار شده و در پارک ساحلی منطقه کیانپارس اقدام به پاکسازی فضای سبز کردند.

این برنامه با حمایت مسئولان هلال احمر، رئیس خانه‌های داوطلب و مسئول امور داوطلبان جمعیت هلال احمر صورت گرفت، همچنین کار با تهیه وسایلی از جمله کیسه‌های زباله و دستکش برای شرکت‌کنندگان تسهیل شد.

مریم سودانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به این برنامه اظهار کرد: آمده‌ایم چون برای خود ارزش قائلیم، زیرا شهر تمیز و پاک حق ماست، آمده‌ایم که ثابت کنیم در هر سمت و شغلی که باشیم باز هم یک آبادگر و خدمتگزار شهرمان هستیم.

عضو گروه آبادگران اهواز با تقدیر از حمایت مسئولان سازمان جمعیت داوطلبان هلال‌احمر تصریح کرد: امیدوارم همه مسئولان استانی و هر شهروندی برای شهر خود یک شهردار باشند تا همیشه شاهد رشد و پیشرفت باشیم.

وی در پایان گفت: رسالت هر شهروند یادگیری، آموزش و ترویج فرهنگ زیست محیطی و حفظ طبیعت است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار