شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
اهواز – ايرنا – معاون سينمايي حوزه هنري خوزستان گفت: اهواز نيازمند يك پرديس سينمايي با داشتن حداقل پنج سالن است.

مجتبي كوچك زاده چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان كرد: استقبال بسيار خوب امسال مردم در ايام نوروز از سينما ثابت كرد داشتن پرديس سينمايي و اكران فيلم هاي خوب باعث استقبال بيشتر مردم از سينما مي شود.
وي گفت: اگر به حوزه هنري خوزستان قطعه زميني داده شود، اين حوزه با داشتن برنامه كامل ساخت پرديس سينمايي تعهد خواهد كرد تا آن را در اهواز احداث كند و محلي را براي برگزاري جشنواره هاي مختلف و استفاده مردم از سينما فراهم كند.
وي افزود: همچنين جانمايي برخي سينماها در اهواز مناسب نيست از جمله سينما قدس كه به دليل بودن در بازار امام خميني(ره) اهواز مخاطبان سينما امكان تردد راحت و مناسب در اين منطقه را ندارند و استقبال از فيلم هاي اين سينما كم است.
كوچك زاده اظهار كرد: در ايام نوروز به دليل اينكه درب هاي بازار امام خميني (ره) باز بود مردم به راحتي تردد داشتند و استقبال از سينما قدس در اين ايام بسيار خوب بود و 11.5درصد فروش بليت در اين سينما افزايش يافته بود.
وي گفت: در دو هفته نخست امسال استقبال مردم اهواز از سينما چهار برابر مخاطبان نسبت به مدت مشابه پارسال بود.
كوچك زاده افزود: در ايام نوروز امسال سه فيلم ' من سالوادور نيستم'، '50 كيلو آلبالو' و'ابد و يك روز' در سه سينماي قدس، اكسين و بهمن حوزه هنري خوزستان اكران شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار