اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
 سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: برای اینکه خیال و وجدانمان از پاکی و شرافت دربی اهواز راحت باشد، باید بازی با توجه به میزبانی استقلال اهواز در ورزشگاه تختی برگزار شود و از حق میزبانی خود بهره ببریم.

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در مورد اینکه گفته می‌شود احتمال دارد بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر برگزار شود، عنوان کرد: دربی اهواز مثل همه مسابقات 3 امتیاز دارد استقلال خوزستان در حال حاضر شرایط خوبی در جدول دارد و از شانس قهرمانی برخوردار است. این تیم همه امکانات حرفه‌ای یک تیم حرفه‌ای را دارد. زمین،‌ سخت‌افزار و مدیریت لازم یک تیم موفق در این باشگاه وجود دارد. همه این شرایط باعث شده تا استقلال خوزستان در جدول وضعیت خیلی خوبی داشته باشد.

وی افزود: ما با همه حواشی و مشکلاتی که قبل از شروع فصل و تا به امروز با آن دست به گریبان بودیم نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و شاید اولین تیمی باشیم که متاسفانه با اتفاق تلخ سقوط به دسته پائین تر روبرو شویم. استقلال اهواز و استقلال خوزستان در دو وضعیت مختلف روز جمعه به مصاف یکدیگر می‌روند. همانطور که من، باشگاه استقلال اهواز و مدیریت باشگاه به دنبال شرافت فوتبال و لیگ برتر ایران هستیم مطمئنان استقلال خوزستان و تمام متولیانش هم این هدف را دارند. برای اینکه خیال و وجدانمان از پاکی و شرافت این بازی راحت باشد باید بازی با توجه به میزبانی استقلال اهواز در ورزشگاه تختی برگزار شود و از حق میزبانی خود بهره ببریم.

سرمربی استقلال اهواز تأکید کرد: از همه مسئولان فوتبال،  از سازمان لیگ و فدراسیون گرفته تا مسئولان استانی خواهشمندم که به خاطر ادای صداقت کلام و شرافت فوتبال حتما بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود. اگر این بازی به غدیر اهواز انتقال داده شود همه شرایط به سود استقلال خوزستان خواهد بود و امتیاز میزبانی استقلال اهواز از بین خواهد رفت با شناختی که از مدیریت و کادرفنی باشگاه استقلال خوزستان دارم می‌دانم آنها هم دوست دارند شرافت فوتبال حفظ شود و در استادیوم تختی به میدان بروند. راضی به رضای خدا هستیم هر اتفاقی در ورزشگاه تختی بیفتد را با آغوش باز می‌پذیریم. هر تیمی که بتواند بهتر بازی کند و از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند، 3 امتیاز مبارکش باشد.

وی در ادامه یادآور شد: ورزشگاه غدیر محل میزبانی استقلال خوزستان از حریفان خود است در حالیکه ما در ورزشگاه تختی به میدان می‌رویم. بازیکنان ما از ابتدای فصل فقط یکبار در ورزشگاه غدیر بازی کردند و حتی در آن ورزشگاه تمرین هم نداشتیم. حتی هواداران ما با توجه به شرایطی که دارند راحت‌تر می‌توانند به ورزشگاه بیایند. باید با استفاده از حق میزبانی خود در ورزشگاه تختی به میدان برویم. اگر مشکل نور ورزشگاه است ایرادی ندارد بازی را از ساعت 18 به 17 انتقال دهند ما دو تیم اهوازی هستیم و مشکلی از این بابت نداریم.

بختیاری‌زاده در مورد شکست مقابل پدیده مشهد، خاطرنشان کرد: بچه‌های ما در بازی با پدیده در نیمه اول عالی بازی کردند اما با توجه به شرایط بد قبل از بازی و سرگردانی در فرودگاه با خستگی که داشتند در نیمه دوم روی یک شروع مجدد گل دریافت کردیم. اگر از موقعیت‌هایمان بهره می‌بردیم شاید می‌توانستیم در مشهد امتیاز بگیریم اما خستگی باعث شد در نیمه دوم در زمین راه برویم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار