شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
اولین دوره مسابقات صحیفه سجادیه و دوره آموزشی تدوین و مونتاژ فیلم ویژه دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.
 
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، کلاس‌های آموزشی تدوین و مونتاژ فیلم به همت کانون فیلم و عکس مدیریت فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار و در این کلاس‌ها اصول مقدماتی تدوین فیلم و کلیپ آموزش داده خواهد شد.
 
این دوره آموزشی فروردین و اردیبهشت امسال در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 12 تا 14 در محل کلاس‌های آموزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار می‌شود.
 
برگزاری نخستین دوره مسابقات صحیفه سجادیه
 
همچنین نخستین دوره مسابقات صحیفه سجادیه با عنوان "در محضر صحیفه" از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه شهید چمران اهواز در دو بخش شفاهی و کتبی به‌ترتیب شامل حفظ و شرح دعاهای 7 و 34 از صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.
 
دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه می‌توانند از امروز 18 فروردین‌ماه تا 28 همین ماه جهت ثبت‌نام و دریافت بسته آموزشی به طبقه همکف معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، اتاق کانون قرآن و عترت مراجعه کنند.
 
آزمون‌های شفاهی و کتبی مسابقه در محضر صحیفه روز 28 فروردین‌ماه برگزار و در پایان به نفرات برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار