اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
محمود بقال زاده پیشکسوت فوتبال خوزستان حین بازی بر اثر حمله قلبی درگذشت

محمود بقال زاده پیشکسوت فوتبال خوزستان و تیم ملی فوتبال ایران عصر روز چهارشنبه حین بازی دوستانه با منتخب فوتبال شهرستان هفتکل بر اثر حمله قلبی دار فانی را وداع کرد.

 مرحوم بقال زاده به همراه منتخب فوتبال خوزستان برای دیدار دوستانه با منتخب فوتبال هفتکل به این شهرستان که در 70کیلومتری شرق اهواز واقع شده رفته بود که دقایقی پس از شروع نیمه دوم بازی دچار ایست قلبی شد و فوت کرد.

حسن سالمی مسئول پیشکسوتان فوتبال خوزستان چهارشنبه شب ضمن تایید این خبر به ایرنا گفت: اقدام های اولیه برای درمان مرحوم بقال زاده در ورزشگاه 22بهمن هفتکل انجام شد ولی پس از انتقال به بیمارستان هفتکل و تلاش تیم پزشکی ، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گفته وی، پزشکی قانونی علت فوت بقال زاده را ایست قلبی اعلام کرده است. وی گفت: بقال زاده با 58سال سن یکی از بازیکنان و پیشکسوتان بااخلاق فوتبال خوزستان بود و سابقه بازی در تیم های فوتبال گمرک اهواز و استقلال اهواز را در کارنامه فوتبالی خود داشت.

فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درگذشت مرحوم محمود بقال زاده را به جامعه ورزشی استان ، خانواده و عموم مردم خوزستان تسلیت گفت.
آیین تشییع پیکر مرحوم بقال زاده روز جمعه بیستم فروردین در اهواز برگزار می شود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خ م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
comment
0
0
comment روحش شاد و یادش مانا
ان شاالله خداوند به بازماندگانش صبر عطا کند ....
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار