شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
اعضای ائتلاف امید همصدا با مردم همچنان بر تعهدات خود پایبند هستند و حاضر به پذیرش هیچگونه پیشنهادی برای ایجاد تغییرات نخواهند بود.


شوشان: نشست ستاد فرهنگیان ائتلاف اصلاح طلبان با حضور جمع کثیری از فرهنگیان شهرستان اهواز و کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش شوشان ، علیرضا مسرور، رئیس کمیته فرهنگیان ائتلاف امید دراهواز در این گردهمایی ، با اشاره به حضور حداکثری فرهنگیان در این حوزه انتخابیه گفت: با مشارکت حداکثری قشر فرهنگی در تلاشیم تا شرایط را برای حضور قطعی اعضای ائتلاف امید در مجلس شورای اسلامی مهیا کنیم.

مسرور گفت: اعضای ائتلاف امید همصدا با مردم همچنان بر تعهدات خود پایبند هستند و حاضر به پذیرش هیچگونه پیشنهادی برای ایجاد تغییرات نخواهند بود.

در ادامه این دیدار مهندس عبدالرضا دسومی رییس ستاد ائتلاف لیست اصلاح طلبان در اهواز در خصوص اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات برای ایجاد تغییرات در خانه ملت و تاکید بر ادامه رقابت در فضای سیاسی نکاتی را بیان داشت.

سپس علی ساری به نمایندگی از دیگر کاندیداهای ائتلاف لیست امید ، همایون یوسفی و جواد کاطم نسب(الباجی) در جمع فرهنگیان حضور یافت و با این قشر تأثیر گذار جامعه دیدار و گفت وگو کرد.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان اهواز، باوی و کارون در دیدارش با جمعی از فرهنگیان هوادار لیست امید ، ضمن تقدیر از حضور فرهنگیان در کنار ائتلاف اصلاح طلبان گفت: فرهنگیان هر جامعه، از جمله افراد موثری هستند که می توانند در راستای ایجاد توسعه یک جامعه از طریق نشر و تعمیق تفکرات نو، بسترهای لازم را فراهم نمایند.

وی با اشاره به فعالیت رقبای انتخاباتی اصلاح طلبان افزود: طراحی بازی های قومی در کنار توان بالای مالی از سوی برخی از رقیبان اصلاح طلبان از جمله مسائلی است که آنها در این بازه زمانی برای پیشبرد اهدافشان در پیش گرفته اند، اما باید توجه داشت که اعتماد مردم به لیست ائتلاف امید توان مضاعفی است که بر پتانسیل ما نسبت به دیگران افزوده است.


علی ساری کاندیدای حوزه انتخابیه شهرستان اهواز ،باوی و کارون، همچنین از رواج دادن بیش از پیش قومیت گرایی در عملکرد تبلیغاتی برخی از کاندیداها انتقاد نموده و تصریح کرد: ما به هیچ وجه مخالفت قومیت ها نیستیم اما دامن زدن به پدیده قومیت گرایی جز ضرر و ایجاد تفرقه ، هیچ نتیجه ای برای مردم استان در برنخواهد داشت. ایشان در پایان گفت: شایسته است که رقبا در این شرایط خاص از چنین تبلیغاتی پرهیز نمایند.





نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار