شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
متن و حواشی اولین نشست شورای برنامه ریزی خوزستان
ادبیات خاص استاندار در این نشست نیز نمودی کامل داشت و از "جواب گرزی" به مدیران تا "سواری ندادن به مخالفان" از جمله حاشیه های این نشست بود.
شوشان: اولین نشست شورای برنامه ریزی با حضور مقتدایی استاندار خوزستان ، معاونین و مدیران دستگاه های دولتی در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد. ادبیات خاص استاندار در این نشست نیز نمودی کامل داشت و از "جواب گرزی" به مدیران تا "سواری ندادن به مخالفان" از جمله حاشیه های این نشست بود.

* به گزارش شوشان ، این نشست با حضور مقتدایی استاندار خوزستان، امید حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان، عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان، جمال درویش مدیر روابط عمومی استانداری، جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان، دکتر خواجه رئیس دانشگاه چمران، دکتر ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش، قنواتی مدیر کل ارشاد خوزستان، لاهیجان زاده رئیس کل محیط زیست خوزستان، نشان مدیر کل میراث فرهنگی و جمع دیگری از مدیران دستگاه های دولتی استان برگزار شد.

* در ابتدای این نشست حاجتی رئیس سازمان مدیریت و بودجه ضمن خوش آمدگویی به حاضرین از اقتصاد مقاومتی و تاثیرات آن بر اقتصاد کشور گفت و سال گذشته را سخت ترین سال دولت نام برد .

خاجتی در بخش هایی از سخنان خود گفت که اگر تدبیر و برنامه ریزی دولت نبود نمی توانستیم به خوبی سال را به پایان برسانیم.

حرف های فرماندار بهبهان و تذکر زیست محیطی مدیرکل محیط زیست به وی نیز از دیگر حاشیه های این نشست بود.  فرماندار بهبهان در این نشست ، گزارشی از فعالیت های انجام شده در این شهرستان ارائه داد و درصد مشارکت شهرستان بهبهان در اقتصاد استان را خوب توصیف کرد و گفت که بهبهان 13 درصد گوشت استان، 25 درصد شیر استان و.... تولید می کند و اگر سرمایه گذاری صورت گیرد می توانیم جایگاه بالاتری در اقتصاد استان داشته باشیم.

* پس از صحبت های فرماندار بهبهان ، لاهیجان زاده مدیرکل محیط زیست خوزستان چند مورد را به فرماندار بهبهان متذکر شد و فرماندار بهبهان ضمن پاسخگویی قول رفع آن را داد.

* در ادامه جلسه ، استاندار خوزستان از پیشبرد اقتصاد مقاومتی سخن گفت و اشاره کرد که برای پیشرفت و شکوفایی استان نباید فرصت سوزی کنیم و باید با همه تعامل داشت.

* مقتدایی این را هم گفت که حتی حاضرم با مخالف خود مذاکره کنم ولی به کسی سواری نخواهم داد و در کار خود جدی هستم. 

* مقتدایی مشکل اقتصاد کشور را وابستگی به نفت دانست و گفت که باید اقتصاد کشور را از نفت جدا کنیم و حتی لازم شد در چاه های نفت را هم ببندیم و بر تولید داخل تکیه کنیم و خودکفا شویم و دست بر زانوهایمان بگذاریم و بلند شویم.

* استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت که مدیران استان باید برنامه های خود را هر چه زودتر ارائه دهند زیرا به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اگر طی یک ماه آینده استان خوزستان برنامه های خود را ارئه دهد جز اولین استانی خواهد بود که ردیف بودجه خود را دریافت خواهد کرد.

* مقتدایی از اختصاص 330 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه امنیت پایدار در استان و اجرای برخی پروژه ها در خرمشهر خبر داد و در پایان جلسه زمان رای گیری در جهت انجام مواردی از قبیل اقتصاد مقاومتی و ارائه برنامه تدوین شده دستگاهها طی یک ماه آینده مقتدایی با شوخی به حاضرین گفت اگر جرات دارید رای مثبت ندهید آنموقع جوابتان را با گرز میدهم (باخنده)!









نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار