شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
مدير آموزش و پرورش دزفول با قدرداني از پشتيباني و حمايت خيرين مدرسه ساز اين شهرستان گفت:بيش از 100 واحد آموزشي در دزفول نيازمند ساخت نمازخانه و سالن چندمنظوره هستند.

غلامرضا نصرالله پور  در گفت و گو با خبرنگار ايرنا تعداد واحدهاي آموزشي شهري و روستايي دزفول را 400 واحد عنوان كرد و افزود:با توجه به جمعيت دانش آموزي مشغول تحصيل در اين مدارس و ضرورت برگزاري برنامه هاي فرهنگي در آموزشگاه ها ساخت نمازخانه و سالن چندمنظوره در اين مدارس ضروري است.

وي با بيان اينكه تاكنون حدود 26 نمازخانه و سالن چندمنظوره به همت خيرين مدرسه ساز در اين شهرستان ساخته شده است گفت:نمازخانه مدرسه آفرينش دزفول نيز كه با اعتباري افزون بر يك ميليارد ريال به همت چند خير نيك انديش ساخته شده است روز شنبه افتتاح شد.
نصرالله پور افزود:اين نمازخانه با 160 مترمربع زيربنا براي اقامه نماز و اجراي برنامه هاي فرهنگي مورد استفاده قرار مي گيرد.

مدير آموزش وپرورش دزفول ضمن تقدير از تعامل و همكاري خوب خيرين مدرسه ساز از آنان خواست براي تجهيز تمام مدارس شهرستان دزفول به نمازخانه و سالن چندمنظوره ، آموزش و پرورش را ياري كنند.

افزون بر دو هزار و 400 فرد خير در دزفول در امر ساخت و تجهيز مدارس آموزش و پرورش دزفول را ياري مي كنند. بيش از 73 هزار دانش آموز در مدارس دزفول تحصيل مي كنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار