شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
سومین مرحله لیگ دوچرخه‎سواری خوزستان با کسب عنوان نخست تیم اندیمشک همراه بود.  این رقابت‎ها روز گذشته (جمعه) به میزبانی اندیمشک و در جاده سد کرخه به صورت رفت و برگشت انجام شد.
 
در این مرحله از مسابقات که به نام شادروان حسن محبی (از دوچرخه‎سواران نامی دزفول) نام‎گذاری شده بود، 30 رکاب‎زن از شهرهای اهواز، شوش، اندیمشک، ماهشهر، بهبهان، دزفول و آبادان شرکت داشتند و در مسافت 90 کیلومتر با یکدیگر رقابت کردند.
 
در بخش انفرادی این پیکارها، مصطفی لقمانیان و امین خادمی هر دو از اندیمشک به ترتیب اول و دوم شدند، خلیل زنگویی از باشگاه شهرداری چمران ماهشهر سوم شد و محمد باوی از اهواز، جلیل زنگویی از شهرداری چمران ماهشهر و سیدعلی هواشمی نیز به عناوین چهارم تا ششم دست پیدا کردند.
 
در بخش تیمی هم اندیمشک با 232 امتیاز اول شد، ماهشهر با 187امتیاز عنوان دوم را به خود اختصاص داد و اهواز نیز با 166 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
 
در مجموع سه مرحله مسابقات تا بدین جای کار اندیمشک با 548 امتیاز در صدر قرار دارد، اهواز با 538 امتیاز دوم است، شهرداری چمران ماهشهر با 503 امتیاز عنوان سوم را در اختیار دارد و شوش و خرمشهر نیز به ترتیب با 213 و 152 امتیاز در رده‎های بعدی قرار دارند.
 
رقابت‎های لیگ دوچرخه‎سواری خوزستان در پنج مرحله برگزار می‎شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار