شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
فرمانده انتظامی ماهشهر خبر دادتوقیف یک خودروی پراید با بیش از 50 میلیون ریال خلافی در ماهشهرخبرگزاری فارس: توقیف یک خودروی پراید با بیش از 50 میلیون ریال خلافی در ماهشهر
فرمانده انتظامی بندر ماهشهر از توقیف یک خودروی سواری پراید با بیش از 50 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده خبر داد.

جلیل زبیدی اظهار کرد: برای برخورد با تخلفات خودروها و مسافربرهای شخصی غیرمجاز طرحی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی این فرماندهی در مرکز شهر اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بندر ماهشهر یک خودروی سواری پراید را متوقف و پس از انجام استعلام مشخص شد، این خودرو دارای 57 میلیون و 710 هزار ریال خلافی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: این خودرو بر اساس قوانین و مقررات بلافاصله توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

زبیدی یادآور شد: خودروی توقیف شده دارای 143 مورد تخلف حادثه‌ساز بوده که عمده‌ترین تخلفات آن توقف در حریم تقاطع‌ها و میدان‌ها بوده است.

وی در پایان متذکر شد: براساس بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه در مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، دستور توقیف خودرو صادر و از تردد آن جلوگیری می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار