شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰

رویا محمودی

سهراب سپهری می گوید "اگر تنهایی از نفس افتاد در بگشاییم و همدیگر را صدا بزنیم"

مردم خوب وطن من گزارش رویا دختر 18 ساله شوشتری آغازی بود بر پایان باور پذیری آنکه دنیای ما دنیای سنگی است .به محض انتشار رویا ،هزاران دست یاری به سوی این دختر و خانواده ی تنهایش گشوده شد دستانی که هم اینک نیز سایبانی برای او هستند .

شما مردم عزیز یک بار دیگر برای کمک به آرزو (مادر2 فرزند که دچار بیماری ام اس بود ) وارد صحنه شدید و این بار یاری رسان مهسا بوده اید.

شاید همه ی شما تجربه ی گزارشگری را نداشته باشید و ندانید نگاه کسانی که گویا شما را منجی خود می دانند چه شکلی است ولی من به شما می گویم حس تلخی است ،حسی همراه عذاب وجدان هنگامی که مقابل این افراد می نشینی گویا تمام نگاه های زندگی را در خود جمع کرده اند گویا بغضی فرو خورده دارند و از شما می خواهند که تمام این ها فریاد بزنید .

حال مردم خوب سرزمین من ،خوشحالم از این که فریاد های رویا ،آرزو و مهسا را شنیدید ،خوشحالم از اینکه گاه گاهی در شما جنب و جوشی می بینم که من و امثال مرا به ادامه کار ترغیب می کند  و خوشحالم از اینکه همیشه شما  قبل از مسئولین به داد آدمیان می رسید.

شعف من از حضور شماست شمایی که با دردهای رویا درد کشیدید و با گریه ی آرزو گریستید و اینبار یک بچه ی 7 ساله را خنداندید من امروز صدای خنده ی مهسا را شنیدم . مهسا بعد از بهبود ی یقینا شعر کودکی اش را با خوشحالی  می خواند عمو زنجیر باف زنجیر من بافتی ...

ای کاش زنجیر محبتی که بین ما و شما بسته شده هیچ وقت از هم نگسلد ،ای کاش در کنار هم باشیم تا صدای فریادهای خاموش را به گوش هم برسانیم ،ای کاش هم چنان یاری گر ما باشید از تک تک اشک های ریخته شده ،تماس های گرفته شده واز تمام افرادی که حضورا اعلام آمادگی کردند تشکر می کنیم این سطور باشد به امید فردایی بهتر ، فردایی که سرشار از حال ماست .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار