شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک تیراندازی در مجالس عروسی و عزا را جرم دانست و گفت:با افرادی که با تیراندازی در مجالس مخل امنیت و نظم عمومی شوند برخورد قاطع می شود.
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک تیراندازی در مجالس عروسی و عزا را جرم دانست و گفت:با افرادی که با تیراندازی در مجالس مخل امنیت و نظم عمومی شوند برخورد قاطع می شود.

صادق جعفری چگنی روز شنبه به خبرنگار ایرنا با اظهار تاسف از گسترش استفاده از اسلحه در مجالس عروسی و عزا افزود:این اقدام امنیت عمومی را به مخاطره انداخته لذا برخورد با عوامل این اقدام نابخردانه در دستور کار دستگاه قضایی و دادستانی اندیمشک در سال جدید قرار گرفته است.

وی اظهار کرد:در این راستا با عوامل و استفاده کنندگان از سلاح های مجاز و غیرمجاز که در مجالس اقدام به تیراندازی کنند برخورد قانونی می گردد .

دادستان اندیمشک از کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه در این رابطه در سطح این شهرستان خبر داد و گفت:این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد:افرادی که اقدام به نگهداری و حمل اسلحه می کنند تحت تعقیب قضایی و انتظامی قرار می گیرند و مجوز دارندگان سلاح مجاز نیز باطل و اسلحه آنان نیز ضبط خواهد شد.
جعفری چگنی تاکید کرد:استفاده از سلاح های مجاز و مجوز دار در مجالس غیر قانونی است و برخوردهای قانونی شامل این سلاح ها و دارندگان آنها نیز می شود.

وی گفت:پارسال نیز به منظور ارتقا امنیت عمومی و برخورد با عوامل تیراندازی در مجالس چند نفر دستگیر و ضمن صدور احکام قاطع برای آنان مجوز سلاح آنان نیز باطل گردید.

وی مشارکت مردم در این زمینه را بسیار مهم دانست و گفت:شهروندان ضمن خودداری از این اقدام غلط در مجالس با اطلاع رسانی به دستگاههای امنیتی و انتظامی ، مسوولان ذیربط را در راستای ارتقاء امنیت و نظم عمومی یاری دهند.

تیراندازی در مجالس عروسی و عزا در شهرهای مختلف استان خوزستان تاکنون چندین کشته و مصدوم بر جای گذاشته است
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خ م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
comment
0
0
comment با سلام
[...]احتراما بجای حرام اعلام کردن تیراندازی منع قانونی جز لاینفک شود تا این همه جوان در مراسم سور و سوگ کشته نشوند گناه زنان و کودکان و پیران چیست که در خیلی از مراسم ها بعلت تیرانذازی دچار رعب و وحشت میشوندو بیشتر مواقع بعلت ناشی بودن تک تیرانداز باید جان بی گناهی گرفته شود؟
لطف بفرمائید پیشنهاد منع قانونی برای تیراندازی در مراسم بدهید تا قانون با متخلفین برخورد کند تا کی در سوگ عزیزان بنشینیم و شاهد مرگ خاموش آنها باشیم پس کجاست قانون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار