شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
رییس مرکز بهداشت ایذه از افتتاح کلینیک دیابت با هدف آموزش بیماران و ارائه خدمات درمانی خبر داد.
 
امرالله مردانی با اشاره به افتتاح کلینیک دیابت در شهرستان ایذه، اظهار کرد: این کلنیک با هدف آموزش و درمان در محل ساختمان بیمارستان قدیمی شهرستان ایذه ایجاد و حدود 25 میلیون تومان جهت تعمیر و تجهیز و راه‌اندازی آن هزینه شده است.
 
وی با بیان این‌که کلینیک دیابت ایذه، شهروندان باغملک و دهدز را نیز پوشش خواهد داد، افزود: در این کلینیک متخصصان داخلی، پزشک عمومی و کارشناسان تغذیه، روانشناسی و بهداشت عمومی مستقر هستند و از آنجا که بیشتر بیماران با روش تزریق انسولین آشنایی ندارند، تزریقات و نحوه صحیح تزریق انسولین نیز به بیماران مبتلا به دیابت آموزش داده می‌شود.
 
رییس مرکز بهداشت ایذه با بیان این‌که حدود 4500 نفر در ایذه و روستاهای این شهرستان به دیابت مبتلا هستند، گفت: کلینیک دیابت در مجاورت کلینیک ویژه شهرستان ایذه با 22 متخصص قرار دارد که این مجاورت از مزیت‌های کلینیک جدید جهت مراجعه بیماران است.
 
وی افزود: در صورتی که بیماران مبتلا به دیابت به کلینیک ویژه مراجعه کنند، از سوی متخصصان به کلینیک دیابت ارجاع می‌شوند و درحقیقت نوعی ارتباط و همکاری میان دو کلینیک ویژه و دیابت برقرار خواهد بود.
 
مردانی با بیان این‌که هدف نخست کلینیک دیابت آموزش بیماران دیابتی است، عنوان کرد: برای بیمارانی که به کلینیک دیابت مراجعه می‌کنند پرونده‌ای جهت کنترل تغذیه، قند خون و آموزش تشکیل خواهد شد.  

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار