شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
در سال 94 هيات كشتي خوزستان تعهدي كاركرد اما در سال جديد و با توجه به نامگذاري سال و اهميت اجراي هرچه بهتر سياست هاي اقتصاد مقاومتي، مديركل ورزش و جوانان خوزستان قول مساعد براي حمايت از هيات داده و اميد است كه اين حمايت ها همانگونه كه وعده داده شده عملي شود.
 رئيس هيات كشتي خوزستان گفت: تيم هاي كشتي خوزستان درسال 94 با وجود مشكلات مالي موفق به كسب 195 نشان رنگارنگ در رقابت هاي داخلي و بين المللي شدند كه فراتر از حدانتظار بود.

سيد حسن مرعشيان به قطعي شدن حضور سه نماينده از خوزستان براي شركت در المپيك ريو اشاره كرد و افزود: حضور يك ورزشكار، يك مربي و يك داور خوزستاني براي شركت در رقابت هاي المپيك 2016 ريو قطعي شده و احتمال انتخاب دو ورزشكار ديگر نيز از خوزستان وجود دارد كه اين نيز افتخاري براي خوزستان است.

وي گفت: اگرچه پارسال يكي از سال هاي سخت و دشوار از نظر اقتصادي بود اما به همت مربيان مطرح و ورزشكاران توانمند خوزستان در رقابت هاي داخلي و بين المللي افتخارات خوبي را براي استان رقم زديم كه اميد است اين موفقيت ها در سال جديد نيز تداوم يابد.

وي ادامه داد: اگرچه اعزام ورزشكاران خوزستان به رقابت هاي كشوري براي هيات استان هزينه هاي زيادي را در بر داشت اما با اين وجود پارسال 30 اعزام به مسابقات قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي داشتيم.

مرعشيان بيان ‌كرد: رشته كشتي ديگر مانند گذشته نيست بلكه رشته هايي از قبيل كشتي سنتي، كشتي ساحلي، كشتي داپلين و كشتي با كمربند به كشتي آزاد و فرنگي اضافه شده كه اين امر مسئوليت ما را در سال جديد بيشتر مي كند.

وي ادامه داد:هيات خوزستان باوجود مشكلات مالي فراواني كه داشت در رشته هاي كشتي سنتي و ساحلي در سه رده سني تيم هاي خوبي به رقابت هاي كشوري اعزام كرد و در كشتي باكمربند نيز در بخش دختران موفق شديم جام اخلاق را به خود اختصاص دهيم. 

وي افزود: با توجه به اهميت رشته كشتي در كشور و المپيكي بودن آن حمايت مسئولان از اين رشته يكي از ضرورت ها است چرا كه در غير اين صورت نمي توانيم از تمامي ظرفيت هاي موجود در خوزستان در جهت افتخار آفريني استفاده كنيم.

مرعشيان بيان كرد: در سال 94 هيات كشتي خوزستان تعهدي كاركرد اما در سال جديد و با توجه به نامگذاري سال و اهميت اجراي هرچه بهتر سياست هاي اقتصاد مقاومتي، مديركل ورزش و جوانان خوزستان قول مساعد براي حمايت از هيات داده و اميد است كه اين حمايت ها همانگونه كه وعده داده شده عملي شود.

وي اظهار كرد: تقويت بخش پايه يكي از اولويت هاي ما براي سال جديد است چرا كه توجه نكردن به اين بخش و سرمايه گذاري نكردن روي رده هاي تيمي استان، در دراز مدت به بدنه كشتي آسيب مي رساند. خوزستان داراي پنج خانه كشتي است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار