شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۵:۱۶

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: مسئولان به بخش کشاورزی با دید مدیریتی نگاه کنند و طرح‌های بلندمدت و آینده دار را مد نظر قرار دهند.

سید راضی نوری امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مسئولان باید به بخش کشاورزی با نگرش تحول گرایانه نظر کنند و تصمیمات شتابزده و مقطعی اتخاذ نکنند.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان نیازمند حمایت جدی هستند، خاطرنشان کرد: کشاورزان در خوزستان نیازمند حمایت جدی هستند و بخش کشاورزی بیش از همه امروز نیازمند تغییر دیدگاه مدیران است.

منتخب مردم شوش در مجلس نهم با اشاره به مشکلات کشاورزان خوزستانی افزود: کشاورزان خوزستانی در تأمین نهاده‌ها و ملزومات کشاورزی کود گرفته تا سوخت مشکل دارند و باید برای رفع مشکلات آنها گام‌هایی اساسی برداشته شود.

نوری با اشاره به اینکه حمایت از کشاورزی به نوعی حمایت از تولید ملی است، تأکید کرد: حمایت از تولید ملی، حمایت از اشتغال پایدار است و خوزستان نیازمند این گونه حمایت‌ها در بخش کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت در بخش کشاورزی باید جدی، سریع و قابل توجه باشد تا کشاورزان در رفع مشکلات و تغییر روش‌های سنتی کشاورزی امیدوار شده و گام‌های خود را استوارتر بردارند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رفع مشکلات کشاورزی و اجرای الگوهای کشت مناسب در راستای تنظیم بازار محصولات کشاورزی در راستای انتفاع بیشتر کشاورزان باید در دستور کار قرار گیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار