شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
نشست نقد و بررسی آثار عزیز نسین، نویسنده، مترجم و طنزنویس اهل ترکیه، سه‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه در شهر کتاب برگزار خواهد شد.
  
به گزارش ایبنا، نشست نقد و بررسی داستان‌های طنز عزیز نسین از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه (۲۴ فروردین‌ماه) با حضور رویا صدر، محمدحسن شهسواری، داود وفایی و ارسلان فصیحی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.
 
مَحمَت نُصرَت معروف به عَزیز نَسین، نویسنده، مترجم و طنزنویس اهل ترکیه، نویسندگی را از سال ۱۹۴۵ با مقاله‌نویسی در مجلات شروع کرد و نوشتن را تا پایان عمر ادامه داد. او در سال ۱۹۹۵ درگذشت. حاصل این سال‌ها، ده‌ها عنوان کتاب در زمینه‌های داستان، رمان، نمایشنامه، شعر، داستان کودک و خاطرات است.
 
عزیز نسین، طنزنویس مشهوری است که آثارش به بیشتر زبان‌های دنیا ترجمه شده و انتشار یافته است. کتاب «بچه‌های امروز معرکه‌اند» با ترجمه داوود وفایی به همت نشر مرکز و کتاب‌های «مگه تو مملکت شما خر نیس؟»، «محمود و نگار» و «دیوانه‌ای بالای بام» با ترجمه‌ی ارسلان فصیحی به همت انتشارات ققنوس به تازگی منتشر شده است که هر چهار کتاب، گزیده‌ای است از بهترین داستان طنز عزیز نسین.


برچسب ها: عزیز نسین
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار