شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
رئيس شوراي اسلامي شهر اهواز گفت: دستفروشان اين شهر بعد از انتخابات از هسته مركزي اهواز جابجا مي شوند.

به گزارش ايرنا رامي علاسوند دوشنبه در يكصد و بيست و هفتمين جلسه علني شوراي اسلامي شهر اهواز در پاسخ به اعتراض نماينده كسبه خيابان نادري با اشاره به تصميم گيري شوراي تامين استان درباره ساماندهي دستفروشان هسته مركزي اهواز اظهار كرد: از همان ابتدا قرار بر اين بود كه دستفروشان بعد از انتخابات از اين محل به پارك ربيع منتقل شوند و اكنون كه انتخابات به دور دوم كشيده شده، اين جابجايي بعد از 10 ارديبهشت خواهد بود.

علاسوند با بيان اينكه شوراي اسلامي شهر اهواز موافق ساماندهي دستفروشان است و با اين مساله همكاري مي كند، گفت: انتقال دستفروشان نياز به مصوبه شوراي تامين شهرستان و حكم قضايي دارد و شهرداري اهواز و شوراي شهر نمي توانند به تنهايي در اين زمينه تصميم گيري كنند.
رضوان نماينده كسبه خيابان نادري اهواز نيز در اين جلسه با انتقاد از عملكرد شهرداري و شوراي اسلامي شهر اهواز گفت: شوراي اسلامي شهر اهواز جابجايي دستفروشان را تصويب كرد اما اجراي آن را پيگيري نكرده است.

وي افزود: بازاريان چندين سال است كه براي جابجايي دستفروشان از هسته مركزي به مسئولان مراجعه مي كنند و در پنج ماه گذشته وعده هاي زيادي از سوي مسئولان به آنها داده شده اما هيچكدام از وعده ها عملي نشده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار