شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
شوشان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان و هیأت همراه با حضور در منزل نخستین شهید مدافع حرم، سروان پاسدار احمد حیاری، با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، دکتر علی خدادادی با بیان اینکه انسان در مسیر زندگی و حیات خویش، یک طول، یک عرض و یک ارتفاع را تجربه می کند، اظهار کرد: در واقع طول همان سن و سال هر انسان است،  عرض خورد و خوراکی است که برای حیات روزمره میخورد و می آشامد و ارتفاع به عنوان اصلی ترین بعد زندگی، خوبی ها، تقوا، ایمان و مهربانی هر انسان است که هر چه بیشتر باشد به خدا و عرش کبریایی نزدیک تر می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: شهداء این بعد سوم یعنی ارتفاع را تکمیل می کنند که خداوند آنها را برمی گزیند و از بین ما گلچین کرده و بی شک شهید احمد حیاری اولین شهید مدافع حرم شهرستان شوش، این لیاقت و این شایستگی را داشت که خداوند او را به عرش خویش برد.

وی با تأکید بر اینکه نباید به خانواده های شهداء تسلیت گفت، تصریح کرد: باید به آنها که این افتخار بزرگ نصیبشان شده باید تبریک گفت و برای شهید نیز علو درجات را از خدای منان خواستار شد.

دکتر خدادادی در پایان برای  این خانواده بزرگوار از خداوند سبحان، طول عمر همراه با عزت و سربلندی طلب کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار