اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
نماینده مردم اهواز در تذکری از قوه قضاییه ، رئیس مجلس ، رئیس جمهور و کمیسیون اصل نود خواستار شد که جلوی مصادره و ضبط زمین‌های کشاورزان در حوزه انتخابیه اش را بگیرند.

به گزارش ایسنا، ناصر سودانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی گفت:‌ متاسفانه برخی مسئولان در استان خوزستان به ویژه در شهرستان های اهواز، کارون ، حمیدیه و باوی اقداماتی را انجام می‌دهند که با تدابیر حکومتی و روانشناسی حکومتی سازگاری ندارد که از جمله مصادره زمین‌های کشاورزان در حوزه انتخابیه‌ام است.

وی توضیح داد: کشاورزانی که سالیان سال شاید قریب به یک قرن در زمین های به ارث رسیده از ابا و اجدادشان مشغول به کشاورزی بودند با مصادره و ضبط زمین هایشان مواجه شدند آن هم در شرایطی که تنها وسیله امرار معاش کشاورزان همین زمین‌ها است.

سودانی تاکید کرد: مصادره این زمینه ها آن‌ها را از حیض انتفاع و هستی مادی خارج می‌کند، در این شرایط این امکان وجود دارد که از این افراد رفتارهایی جهت دفاع از تمامیت ارضی شان و وسیله امرارمعاش‌شان سر بزند.

وی از قوه قضاییه ، رئیس مجلس، رئیس جمهور ، کمیسیون اصل نود و سایر مسئولان خواستار شد که جلوی این ثبت و ضبط ها را بگیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار