سید صولت مرتضوی جانشین استاندار ؟ / فعالیت اقتصادی همسر یکی از مدیران خوزستان/ خواب فرهنگی نمایندگان ! / شیر مادر و نفت / ردپای فوتبالی اختلاسگر/ گوسفندان میلیاردی / گلی به گوشه جمال قاضی / حمله مسلحانه / کیک تهرانی/ سمت جدید نمایندگان سابق خوزستان

"> بسته خبری شوشان / از جایگزین استاندار تا فعالیت یک زن !
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۲

سید صولت مرتضوی جانشین استاندار ؟ / فعالیت اقتصادی همسر یکی از مدیران خوزستان/ خواب فرهنگی نمایندگان ! / شیر مادر و نفت / ردپای فوتبالی اختلاسگر/ گوسفندان میلیاردی / گلی به گوشه جمال قاضی / حمله مسلحانه / کیک تهرانی/ سمت جدید نمایندگان سابق خوزستان

 

سید صولت مرتضوی جانشین استاندار ؟

شنیده شده سید صولت مرتضوی رییس ستاد انتخابات کشور از جمله گزینه های استانداری خوزستان بود که گفته می شود با دستور مستقیم احمدی نژاد قرار بود جایگزین دکتر حجازی شود که فعلا منتفی شده است.

شیر مادر و نفت !

اخیرا یکی از نمایندگان خوزستان برای رفتن به کمیسیون انرژی حرف جالبی زده خودش هم احتمالا در تفسیر آن می ماند. این نماینده خوش ذوق گفته است که ما خوزستانی پیش از خوردن شیر مادر نفت و قبل از استشمام هوا، گاز تنفس می‌کنیم

ردپای فوتبالی اختلاسگر

هر دم از باغ اختلاس اختلاس گران بری جدید می رسد. اخیرا کاشف به عمل آمده گروه آریا ۶۰۰ میلیون تومان به باشگاه استقلال اهواز کمک مالی کرده است تا بدین وسیله رد پای خود را در فوتبال هم به جا بگذارد.

باز هم تخلف

واقعا درست گفته اند که هر چه سنگ است زیر پای لنگ است. بعد از ماجرای شبکه های اقتصادی موسوم به سیدها در خوزستان و پس از دست گل های برخی مسئولین استان در اختلاس میلیاردی این بار نوبت به موسسه اعتماد ایرانیان رسید تا خوزستانی ها را سردرگم  نماید. تقریبا چند هفته ای است که این موسسه دست از خدمات رسانی برداشته و وجوه به امانت سپرده شده مردم را پس نمی دهد.

گوسفندان میلیاردی

طبق شنیده شوشان، چمن شماره یک تربیت بدنی هویزه چند سالی ست که با مبلغ چند میلیاردی افتتاح شد اما به دلیل غیراستاندارد بودن فقط جایی برای چرای بز و گوسفند شده است. خوشا به حال این گوسفندان میلیاردی....

گلی به گوشه جمال قاضی

در حالی که بزرگ ترین کارخانجات لوله سازی در خوزستان قرار دارد و برخی از این کارخانه ها نیز در حال ورشکستی هستند اما نمایندگان خوزستان نسبت به چنین امری غافل اند و در مقابل قاضی نماینده ارومیه دست به کار شده و داد سخن را در ورشکستگی این کارخانه ها سر داده و از وزیر مربوطه پاسخ خواسته است. این طور که پیش برود احتمالا نماینده سیستان هم تا چند وقت دیگر سنگ کارون را به سینه خواهد زد.

حمله مسلحانه

اوایل اسفند سال 1389 منزل یکی از شهدای انقلاب اسلامی در شهرستان اندیمشک مورد حمله مسلحانه عده ای ناشناس قرار گرفت. هرچند خانواده شهید این موضوع را با مراجع ذیربط در جریان گذاشته بودند اما هیچ اقدام عملی صورت نمی گیرد. همسر این شهید گفته است که این موضوع باعث گردید مجرمان گستاخ تر شده و در تاریخ 27/2/91 این بار منزل فرزندم را مورد حمله مسلحانه شبانه قرار داده و روز بعد نیز به صورت مخفیانه برروی خودروی ایشان اسید پاشیدند!

کیک تهرانی

بالاخره پس از ماه ها انتظار، جمعه آزمون استخدامی خوزستان در رشته های مختلف برگزار شد و تعداد قابل توجهی از فارغ التحصیلان بیکار به امید قبولی و یافتن شغل مناسب در این آزمون شرکت کردند.آنچه در این آزمون مشاهده شد توزیع تولیدات غیر بومی در آزمون بومی خوزستان بود.طبق اخبار رسیده ، کیک توزیع شده بین شرکت کنندگان این آزمون از تهران و آب معدنی آن از شیراز تهیه شده بود !

فعالیت اقتصادی همسر یکی از مدیران خوزستان

از همسر یکی از مدیران استان که در چارچوب فضای کاری همسر خود مشغول به کار اقتصادی است اخباری بدست ما رسیده است که اگر نگوییم که متضمن سوء استفاده و یا نادیده انگاری بواسطه تبار خانوادگی است می تواند سوال برانگیز باشد. به همین اندازه کفایت می کنیم و امیدواریم همه مدیران دستگاه های اجرایی بدانند که معمولا تخلفات و آغاز انحرافات بی سر و صدا از موارد کوچک و از دل خانواده مدیران بر می آید. می دانیم مدیر مربوطه پرتلاش و دوست داشتنی است به همین دلیل آرزو می کنیم خداوند مراقب خوبی های مدیران ما باشد.

خواب فرهنگی نمایندگان !

گرایش نمایندگان خوزستان به کمیسیون انرژی و کشاورزی به گونه ای بوده که اصلا یادشان رفته کمیسیون مهمی به نام فرهنگی وجود دارد. : این سومین دوره متوالی است که نمایندگان خوزستان در کمیسیون فرهنگی حضور ندارند .

سمت جدید نماینده سابق رامهرمز

شنیده شده که حجت الاسلام سید ناصر موسوی نماینده ادوار ششم، هفتم و هشتم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی که از راهیابی به مجلس نهم باز ماند در سازمان بازرسی کل کشور صاحب منصبی شده است. از قرار اطلاع مسئولیت رسیدگی به تخلفات اداری و مالی جنوب کشور به این نماینده کهنه کار تفویض شده است.

بازگشت دو نماینده

خبرها حاکی از بازگشت دو نماینده دیگر به دستگاه قضایی کشور دارد. در این راستا حجت الاسلام ناصری نژاد نماینده شادگان به سمت قاضی دادگاه تجدیدنظر در تهران منصوب شده و همچنین حاج خلیل حیات مقدم نماینده سابق ماهشهر و هندیجان به سمت مستشار عالی قوه قضاییه انتصاب یافته است.

فعالیت مطبوعاتی نماینده سابق خرمشهر

مطورزاده نماینده سابق خرمشهر مدیرمسئولی هفته نامه جزیره را نیز بر عهده دارد قصد دارد به طور مستقیم رتق و فتق این نشریه محلی را در دست گیرد.

دهقان پس از نمایندگی

گفته می شود علیرضا دهقان نماینده سابق ایذه و باغملک نیز به معاونت پارلمانی وزارت ورزش و جوانان منصوب خواهد شد.

امیدوار رضایی در وزارت بهداشت

گفته می شود  مسئولیت مهمی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دکتر امیدوار رضایی میرقائد نماینده ادوار پنجم، ششم، هفتم و هشتم مسجدسلیمان، لالی و اندیکا پیشنهاد شده است که دکتر در حال ارزیابی موضوع است.

نماینده سابق آبادان در دانشگاه

دکتر سید علی موسوی جرف نماینده سابق مردم آبادان نیز تدریس در دانشگاه تهران و تربیت مدرس را انتخاب کرده است.

نماینده سابق اهواز در دانشگاه

دکتر جویجری نماینده سابق اهواز طبابت و تدریس در دانشگاه شهید بهشتی تهران مشغول شده است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار