اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
شعرها به زعم اهل فن اتفاقی دیگر بود که در فضای شعری پیش آمد و من خود به این تفاوت وقوف داشتم. چه در شکل و فرم و چه در ابراز دیدگاه شعری من و نوع نگریستن به هستی و اشیا مدنظر بود.
چاپ دوم مجموعه شعر "ذکر خواب‌های بلوط" سروده قاسم آهنین‌جان از سوی نشر بوتیمار وارد بازار کتاب می‌شود. 

این شاعر اظهار کرد: این مجموعه شعر شامل 120 شعر کوتاه و چهار مجموعه بلند در 175 صفحه است.  وی بیان کرد: شعرهای این مجموعه که در سال‌های 64 تا 66 سروده شده‌اند برای اولین بار از سوی نشر حلقه نیلوفری به همت شاپور بنیاد در سال 74 به چاپ رسید. 

آهنین‌جان گفت: در چاپ قبلی اگرچه ممنون شاپور بنیاد هستم و لیکن کتاب غلط‌های چاپی بسیار داشت و یک منظومه بلند پنج صفحه‌ای از متن شعر جا افتاده و چاپ نشده بود. از این بابت همیشه دلخور بودم. به همین علت پیشنهاد تجدید چاپ کتاب را پذیرفتم و تمام این اصلاحات را انجام دادم. 

وی افزود: یک مورد بسیار مهم در چاپ حاضر که برایم بسیار عزیز است و ارزشمندترین دارایی‌ام محسوب می‌شود اهدای این مجموعه شعر به مادرم است. 

این شاعر خاطرنشان کرد: شعرها به زعم اهل فن اتفاقی دیگر بود که در فضای شعری پیش آمد و من خود به این تفاوت وقوف داشتم. چه در شکل و فرم و چه در ابراز دیدگاه شعری من و نوع نگریستن به هستی و اشیا مدنظر بود. 

او ادامه داد: این دفتر شعر جزو معدود کتاب‌هایی بود که در سال‌های مرده شعر نسبت به امروز با تیراژ بالا چاپ شد. 20 سال پیش تیراژ این دفتر شعر 3000 جلد بود و بلافاصله کتاب نایاب شد و امروز تیراژ آن  500 جلد است که قطعاً این را باید لابد به فال نیک پنداشت! 

او گفت: این کتاب در کنار آثاری از هوتن نجات، قاسم هاشمی‌نژاد، هوشنگ چالنگی، فیروزه میزانی، حمید عرفان و... به چاپ می‌رسد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار