شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۶

شوشان: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری فرصتی طلایی برای تعالی و پیشرفت تولیدکنندگان ایرانی است.

سید شریف حسینی اظهار کرد: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط حساس کشور در منطقه و جهان و حربه هایی که علیه ملت و نظام ایران صورت می گیرد مثل همیشه هوشمندانه و ناشی از درک بالای ایشان از شرایط جهانی است.

وی افزود: نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی معادلات استبکبار برای ضربه زدن به اقتدار ملت ایران را تا حد بالایی خنثی کرده است زیرا آنها با این نامگذاری متوجه می شوند با تحریم کشور راه به جایی نخواهند برد و ملت ایران با لبیک به پیام رهبر رو به سمت مصرف کالاهای ایرانی خواهد کرد.

نماینده اهواز در مجلس نهم عنوان کرد: با این نامگذاری، دشمنان متوجه می شوند که تحریمهایی که قصد دارند علیه ایران برنامه ریزی کنند در نهایت باعث توانمندسازی تولید کنندگان داخلی و ورنق فعالیتهای مختلف در کشور می شود و بی شک هدف آنها از این تحریم رسیدن به چنین جایگاهی از سوی ایران نیست.

حسینی عنوان کرد: این نامگذاری از سوی رهبر معظم، البته وظیفه تولید کنندگان داخلی را نیز سنگین می کند زیرا آنها باید علاوه بر بی نیاز کردن کشور از تولیدات خارجی و نوآوری در این بخش، باید کیفیت محصولات خود را برای رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان ایرانی جلب کنند.

وی افزود: کالای ایرانی باید شایسته نام بلند ایران باشد و تولید کنندگان بدانند تولیداتشان باید در سطح جهانی نیز قابل رقابت باشد به خصوص اینکه آنها حمایت رهبر معظم انقلاب را بیش از گذشته به همراه دارند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار