شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۱

سایت خوزنیوز نوشت: این روزها علاوه بر انتشار تخریب های عمدی و غیر عمدی در محوطه های تاریخی اخبار و شایعات پیرامون تغییر مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خوزستان شنیده می شود. آنچه که دوستداران میراث فرهنگی را به فکر واداشته رفت و آمدهای سیاسی در راس یک اداره کل که ماهیتی تخصصی دارد، است.

در این بین شنیده ها حکایت از آن داشت که در صورت تغییر پورفرخی، مسعود حمیدی نژاد (معاون فعلی فرهنگی ارشاد خوزستان ) و ناصر حویزاوی (مدیرسابق  آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز) گزینه های اصلی تصدی این پست هستند.

در همین زمینه در تماس با حمیدی نژاد که به علت سوابق مدیریت در حوزه فرهنگ حضورش در این پست محتمل تر می نمود، وی خبر انصراف قطعی خود از این پست را اعلام کرد. پرسش های خبرنگار خوزنیوز در مورد علت این امر به پاسخ مشخصی از سوی حمیدی نژاد منجر نشد.

ناصر حویزاوی دیگر گزینه احتمالی این پست در پاسخ به خبرنگار ما این بحث را مربوط به یک ماه گذشته دانست و ضمن بی اطلاعی از شایعات مطرح شده اظهار داشت که امشب عازم حج عمره هستم.  لازم به ذکر است زمزمه های ماه گذشته پیرامون انتصاب حویزاوی با انتقاد تعدادی از دوستداران میراث فرهنگی و بخشی از کارشناسان میراث فرهنگی استان خوزستان روبرو شد  و چند روز بعد شنیده شد که سازمان مرکزی به دلیل یک سری اختلاف نظرها در خوزستان حاضر به این انتصاب نشده است.

حال باید دید با این شرایط پورفرخی می تواند حداقل در فصل نقل و انتقال اعتبارات با عزمی جزم تر جایگاه خود را حفظ کند. گرچه شنیده می شود، وی هم اکنون در سفر زیارتی مکه و یکی از معاونینش در سفر کاری مالزی و دیگری در سفر عتبات و معاون اداری مالی هم که در حال کوچ به استان فارس است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار