شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
شوشان: سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان (شاخه ایذه و باغملک ) در بیانیه ای از کاندیداتوری سید جمال طباطبایی حمایت کرد.

به گزارش شوشان ، در بخش هایی از این بیانیه آمده است :  در استان خوزستان مردم هوشمند و آگاه با همت و عزمی بلند حضوری پویا و غیرتمندانه در عرصه انتخابات داشتند . نتایج انتخابات در شهرستان های مختلف بیانگر این است که تغییر و انتخاب چهره های نو ، پیام تقریبا مشترک اکثر شهرستان های استان خوزستان بوده است. در حوزه ایذه و باغملک  نیز سید جمال طباطبایی و هدایت الله خادمی به عنوان دو نفر برتر راهی رقابت در مرحله دوم انتخابات شدند.

در این میان  سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان ( سدا) که به عنوان قدیمی ترین تشکل محلی استان خوزستان که از دوم خرداد 76 به این سو در چارچوب گفتمان پیشرو انقلاب اسلامی با رویکردی اصلاح طلبانه در استان خوزستان مشغول به فعالیت است پس از دیدار و گفت و گویی شفاف با سید جمال طباطبایی و در چارچوب ائتلاف امید ( اصلاح طلبان) حمایت خود را از کاندیداتوری سید جمال طباطبایی اعلام می کند .

ما با این امید که انتخاب سید جمال طباطبایی سبب شود این برادر عزیز با همراهی همه فعالین و کنشگران اجرایی ، سیاسی ، مدنی سیاست ها و اقداماتی را پیگیری نماید که باعث شود شهرهای ایذه و باغملک آباد تر شوند ، فقر کاهش یابد ، آسیب های اجتماعی کنترل شود ، با فساد مبارزه گردد ، اشتغال ایجاد شود ، سرمایه جذب شود ، بر عملکرد مدیران بومی نظارت صورت گیرد ، برای مواجه با مساله ریزگردها ، چالش های زیست محیطی تدابیری اتخاذ شود و با ایجاد تفاهم و ائتلاف بین گروه های مختلف سیاسی و قومی مهمترین مطالبه رهبر معظم انقلاب از نمایندگان مجلس یعنی ازبین بردن فقر ، فساد و تبعیض را محقق کند ضمن احترام به هواداران و حامیان آقای هدایت الله خادمی ، شهروندان عزیز را به رای قاطع و با صلابت به "سیدجمال طباطبایی" دعوت می کنیم .

در پایان سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان ( شاخه ایذه و باغملک ) ضمن اعلام حمایت رسمی خود از سید جمال طباطبایی امید دارد که این برادر گرامی ضمن کسب رای اعتماد مردم به خوبی پاسخگوی مطالبات مردم باشد .

سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان ( شاخه ایذه و باغملک ) – فروردین ماه 1395

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار