شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۲

 

شوشان : آرش دور در آیین افتتحاح پروژه روگذر شوشتر این پروژه را از جمله پروژه های شهرداری دانست که با همت و تلاش مسئولان و کارکنان در مدت شش ماه به پایان رسید.

این پروژه که در سال 88 کلید خورده ، پس از تبدیل زیرگذر به روگذر کار اجرایی آن شروع شده در 4تیرماه سال جاری در حالی به بهره برداری رسید که برخی از مسئولان از جمله رئیس شورای شهر شوشتر از اجرای رمپ های غربی و شرقی آن به صورت غیر کارشناسی خبر دادند.

شهردار شوشتر در مراسم افتتاح این پروژه که با حضور نماینده ولی فقیه انجام شد خاطر نشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی و با متراژ 924متر مربع انجام شده و بخشی از مشکلات ترافیکی را حل کرده است

وی خاطر نشان کرد: پروژه بهسازی ، نورپردازی و فضای سبز محیط اطراف روگذر با حدود 4 هزار هکتار از محل اعتبارات شهرداری نیز همزمان با افتتاح روگذر و در مدت 45 روز به بهره برداری رسیده است.

با افتتاح این پروژه اگرچه بخشی از مشکل ترافیک شهر شوشتر حل شده اما اجرای غیر کارشناسی این روگذر مشکلات فراوانی را برای عابران و نیز شهرداری در آینده ایجاد میکند که در شرایط کنونی مسئولان بر این باورند که با ایجاد علائم ترافیکی توانسته اند تنها بخشی از خطرات آن را کاهش دهند اما امکان دارد در آینده هزینه هایی را نیز بر دوش شهرداری قرار دهد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار