شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۹۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
نشست همایون یوسفی با جمعی از اهالی منطقه پردیس و عین 2
سرنوشت خود را خودمان رقم بزنیم زیرا عده ای هستند که منافعشان در گروی فقر مردم است و دنبال احقاق حق مردم نیستند پس باید حق خود را با رای خود بدست آوریم.



نشست دکتر همایون یوسفی با جمعی از مردم اهالی منطقه پردیس                                      

شوشان: دکتر همایون یوسفی در نشستی با اهالی منطقه پردیس گفت: انتخابات لازمه پیشرفت هر کشوری می باشد . یوسفی کاندیدای اصلاح طلب اهواز در این نشست گفت: نیاز است در انتخابات حضور پیدا کنیم و سرنوشت خود را خودمان رقم بزنیم زیرا عده ای هستند که منافعشان در گروی فقر مردم است و  دنبال احقاق حق مردم نیستند پس باید حق خود را با رای خود بدست آوریم.

یوسفی افزود: همه مردم باید به پای صندوق های رای بیایند و تنور انتخابات را گرم کنند زیرا با برگزاری انتخابات خوب و حداکثری وضع بهتر خواهد شد . قهر کردن با صندوق رای و رای ندادن یعنی اینکه به وضع موجود راضی هستیم. اگر می خواهیم جوابگوی فرزندانمان باشیم باید فرد اصلح را انتخاب کنیم.

 

دکتر یوسفی به مشکلات شهر اهواز اشاره کرد و گفت: رای ما مهم است و در جایی مانند اهواز مشکل اصلی مردم معیشت و رفاه است. متاسفانه در اهواز شاهد بداخلاقی هایی هستیم که برخی ها برای رسیدن به اهداف شان همه کاری انجام می دهند تا به مجلس بروند و قصدشان معلوم است، پس باید با آگاهی رای دهیم.

 

یوسفی مشکلات اصلی اهواز را آب ، هوا و امنیت اجتماعی عنوان و اضافه کرد: برای رسیدن به رفاه و آسایش برای مردم اهواز باید هدف گذاری و انتخاب درست انجام دهیم.

یوسفی با تشکر از مردم بابت شرکت در مرحله اول انتخابات تاکید کرد: تشکر می کنم که اعتماد کردید و امیدوارم در مرحله دوم هم شاهد حضور شما در پای صندوق های رای باشیم.

نشست دکتر همایون یوسفی با  اهالی عین 2 

 

به گزارش شوشان ، در ادامه دیدارها و نشست ها ، همایون یوسفی کاندیدای اصلاح طلب اهواز  این بار پای درد دل های اهالی منطقه عین دو اهواز نشست. در ابتدا یک نفر به نمایندگی از  جمع حاضر در این نشست خطاب به دکتر یوسفی گفت: منطقه عین 2 با جمعیتی بالغ بر 35 هزار نفر که شامل 5 هزار خانوار می شود از مشکلات بسیاری از جمله خدمات رفاهی و خدمات شهری رنج می برند و واقعا جزو محرومترین منطقه اهواز بشمار می رود. 13 الی 14 سال گذشته محرومیت این منطقه بیشتر شده است. 

 

وی گفت: تبعیضی که در استان خوزستان وجود دارد بسیار زیاد می باشد و از شما می خواهیم این رویه را تغییر دهید، زیرا اوضاع حاشیه نشین ها در اهواز بسیار بد است. 

پس از صحبت های این شهروند ، دکتر یوسفی اظهار داشت: خودم هم در منطقه آسیاباد بزرگ شده ام و مشکلات شما را درک میکنم. کاندیداهای لیست امید در اهواز آمده اند تا به مردم خدمت کنند. وی ادامه داد: خوشحالم از مردم بابت حمایت های بی شمارشان و قول میدهم به عنوان فرزند این استان مشکلات را حل کنم. یوسفی افزود: همدلی و همبستگی که بین لیست امید است بین مردم هم می باشد و خدا را شکر با پشتوانه همین مردم به اینجا رسیده ایم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
comment
1
0
comment آقاي [...] نماينده پيمانكاران و بازاريان و قشر ثروتمند جامعه است نه نماينده اصلاح طلبان ، متاسفانه ايشون موج سواري و خوب بلده
comment
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
comment
0
0
comment اقايي كه ادعاميكني نماينده [...] هستي چراازخدانميترسي اياعين دو با ده سال قبل قابل مقايسه است وجدان خوب چيزي است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار