شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۹۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
آمدن وزیر دولت احمدی نژاد به اهواز و سخنرانی با وجود لغو همایش از سوی فرمانداری اهواز ، حاشیه های مختلفی را به دنبال داشت . به گفته فرماندار اهواز ، برنامه سخنراني حاجي بابايي در مسجد ارشاد اهواز و در حمايت از نامزدهاي اصولگرا بدون داشتن مجوز برگزار شده و اين برنامه سخنراني از شوراي تامين شهرستان اهواز مجوزي نگرفته است.

سخنگوی ستاد ائتلاف اصولگرایان خوزستان در واکنش به سخنان فرماندار در گفت و گو با سایت اصولگرای رهیاب گفته است : غیرقانونی برگزار شدن برنامه حاجی بابایی در مسجد ارشاد دروغ محض است چرا که اصلاً جلسه شورای تأمینی در این رابطه برگزار نشده است.

وی افزود: این برنامه اصلاً انتخاباتی نبود که نیازی به گرفتن مجوز باشد برنامه‌ای که برگزار شد در رابطه با اقتصاد مقاومتی بوده که یک امر متعارف است. وی ادامه داد: مقایسه کردن یک همایش در خصوص اقتصاد مقاومتی با برنامه انتخاباتی معین مقایسه‌ای غلط است.

سخنگوی ستاد ائتلاف اصولگرایان خوزستان خاطر نشان کرد: چگونه می‌شود که برنامه معین برای حمایت از لیست اصلاح طلبان در شورای تأمین اجازه می‌گیرد و دادستان به موضوع وارد می‌شود و جلوی این تخلف انتخاباتی را می‌گیرد.

به گزارش شوشان ،چندی پیش نیز سخنرانی معین وزیر دولت اصلاحات با وجود مجوز از شورای تامین به دلیل تبلیغات پیش از موعد لغو شد. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
محمد منتظر قائم
|
United Kingdom
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
comment
0
2
comment سخنان این آقا واقعاً تاسف آوره که چطوری برای کار غیر قانونی خود توجیح میاره، اونوقت یک فردی که از جناح تمامیت خواه نباشه و همه مجوزات لازم رو بگیره اونوقت زمین و زمان علیه اون بسیج میشن و اسلام و انقلاب به خطر می افته و با انواع و اقسام روشها جلوی سخنرانی قانونی طرف مقابل رو سد می کنند [...]
comment
نوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
comment
0
0
comment من درجلسه سخنرانی بودم از کاندیدای خاصی نام برده نشد واقتصاد مقاومتی وراههای رسیدن به ان وموانع وجریانهای مانع سخن گفته شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار