شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۰۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

شوشان : به دنبال بازار داغ شايعات ناصواب مختلف، بويژه در فضاي مجازي، دکتر قبادیان ديدگاه خود را به منظور تنوير افكار عمومي اعلام کرد. به گزارش شوشان ، در این بیانیه آمده است:  اينجانب پيرامون مبحث انتخابات براي مجلس شوراي اسلامي معيارهاي خاص خود را دارم و هيچگاه در مورد افراد بحث نمي كنم و تخريب شخصيت انسانها را ناصواب مي دانم. اخلاق اسلامي و انساني حكم مي كند كه كسي را تخريب نكنيم. از اين رو خواهشمندم غير از اين ديدگاه كه بدنبال بيان مي گردد، چيزي را منتسب به اينجانب ندانسته و نپذيريد.

اينجانب خود را يك دانشمند مسلمان عملگرا دانسته و پس از پيامبر اسلام(ص)، الگوي اجتماعي و شخصيتي خود را مولي اميرالمؤمنين علي(ع) مي دانم. گفته و قول مولي اميرالمؤمنين علي(ع) براي ما شيعيان آن حضرت حجت است و فرداي قيامت بايد در برابر آن پاسخگو باشيم. آن حضرت مي فرمايد: معيار و شاخص و شاقول براي قضاوت در مورد افراد "حق" است و افراد را با "حق"بسنجيد، نه اينكه حق را با افراد بسنجيد.

من هيچگاه در مورد افراد و اشخاص بحث نمي كنم مگر بر اساس شاخص. اينجانب نظرات اصولي و زير بنايي دارم. پس از اينكه شوراي محترم نگهبان افرادي را به صورت نهايي به عنوان كانديداي حوزه انتخابيه اي تاييد كرد، ما مردم بايد از ميان آنها انتخاب بكنيم. اصل نيز قاطبه(اكثريت) مردم آن حوزه انتخابيه هستند. من حق ندارم براي مردم ديگر حوزه هاي انتخابيه نسخه بپيچم و تصميم گيري و تصميم سازي كنم و آن را توهين به شعور اجتماعي آنها مي دانم. در اينجا براي اينكه ما مردم در مورد انتخاب و قضاوت ميان ديگران به اشتباه نيفتيم و "حق" را در مقابل طايفه گرايي، فاميل گرايي، رفيق بازي، جناح بازي، منافع فردي، منافع باندي، منافع گروهي و همچنين زر، زور و تزوير سلاخي نكنيم، سه معيار وجود داريد كه عبارتند از:

١- اصلح گزيني

٢- شايسته سالاري

٣- ديدگاه تشكيلاتي

از ديد اينجانب، مصداق هايي براي سه معيار بالا وجود دارد كه عبارتند از:

١- مدارج علمي بالاتر براي اصلح گزيني.

٢- سوابق مديريتي روشنتر براي شايسته سالاري.

٣- ديدگاه مدرن در مقابل واپسگرايي در مبحث ديدگاه تشكيلاتي.

اطمينان دارم با اين مقايسه، انتخاب براي همه ما مردم كار مشكلي نيست.

در ضمن اگر در ميان كانديداها هيچكدام را براي انتخاب "صالح و شايسته" تشخيص نداديم، مي توانيم بي طرف بوده و ساكت باشيم تا آخرت خود را براي دنياي ديگران تباه نكنيم. انشا... فرداي قيامت در مقابل مولي و مقتدايمان اميرالمؤمنين علي(ع) خجالت زده و سرافكنده نباشيم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
comment
0
4
comment [...] چي ميگه؟؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
comment
0
4
comment فعلا موج همراه این آقایونه که خودشان را دانشمند می خوانند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
comment
0
1
comment وافعا چی می گه؟؟؟؟؟
این آقا که همه جا به عنوان پروفسور از او اسم می برن پروفسور نیست چون پروفسور همون استاد است که بالاترین درجه علمی است در حالی که ایشون دانشیار هستند ظاهرا. اگر غیر این است بفرمایند...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار