شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۰

هم‌زمان با فصل تابستان زنگ «ایستگاه مطالعه کتاب با خانواده» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر امام به صدا در آمد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، ایستگاه مطالعه کتاب با خانواده به همت مربیان کانون مرکز بندر امام و با حضور کودکان و نوجوانان و والدین آن‌ها در این مرکز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این روز اعضا به همراه والدین خود در کتابخانه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر امام به مطالعه کتاب مشغول می‌شوند و در پایان زنگ مطالعه نیز به قید قرعه به یک خانواده هدیه‌ای به همراه یک کتاب اهدا می‌شود.

بسعاد طبیشی مسؤول کانون بندر امام و مسؤول برگزاری این ایستگاه در این باره گفت، یکی از طرح‌هایی که برای توسعه و ترویج کتاب‌خوانی در مرکز بندر امام انجام می‌شود ایستگاه مطالعه کتاب با خانواده است که ما آن را از خردادماه آغاز کردیم و با استقبال خوب خانواده‌ها هم روبرو شده است.

وی همچنین یادآور شد: در همین راستا ویژه برنامه «ماه من کتاب من» را نیز از خردادماه هم‌زمان با برپایی «ایستگاه مطالعه کتاب» در حال برگزاری داریم؛ که در آن، هر ماه را به کتاب‌هایی با یک موضوع خاص همچون داستان، علمی و ... اختصاص دادیم. در این برنامه ۴ کتاب خاص آن ماه به بچه‌ها معرفی می‌شود و آن‌ها پس از مطالعه کتاب تا پایان ماه، به کنار طرحی که ویژه‌ی این برنامه توسط مربیان مرکز ساخته شده است می‌روند و نام بهترین کتابی را که مطالعه کردند بر روی آن می‌نویسند. در آخر کار نیز بهترین کتاب انتخاب و به عنوان کتاب ماه معرفی می‌شود و بعد از آن نیز از کتاب‌خوان ترین اعضا (کسانی که بیشترین تعداد کتاب را مطالعه کرده‌اند و کسانی که با نظم و دقت بیشتری در زنگ مطالعه حضور داشتند) تقدیر می‌شود.

گفتنی است : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن ۵۲ مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 4۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار