شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: بازی با فولاد حساس است و می‌تواند به ویژه برای ما سرنوشت‌ساز باشد.
 
محمد احمدزاده در نشست خبری پیش از بازی با فولادخوزستان اظهارکرد: با وجود سرماخوردگی که داشتم، سعی کردم خودم را حتما به این نشست برسانم. درباره بازی فردا هم باید بگویم بازی با فولاد همیشه یک بازی خوب بوده و همیشه یک دیدار زیبا و تماشایی از آب درآمده است و فکر می‌کنم بازی فردا هم مستثنی نباشد.
 
وی ادامه داد: هر دو تیم می‌خواهند یک فوتبال تهاجمی و رو به جلو ارائه دهند و فکر می‌کنم شرایط فولاد و ملوان به نوعی نزدیک به هم است و این بازی می‌تواند کمک کند که شرایط ما کمی بهتر شود. این بازی حساس است و می‌تواند به ویژه برای تیم ما سرنوشت‌ساز باشد.
 
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: شرایط موجود ما نشان می‌دهد که توانایی گرفتن یک نتیجه خوب و ارائه یک بازی خوب و تماشاگرپسند را داریم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا به سقوط فکر می‌کنید؟ گفت: خیر، شرایط ما خوب است و دوست داریم که هر بازی هم بهتر شویم. امیدواری در اردوی ما بسیار زیاد است و طبیعتا باید حواسمان را خیلی خوب جمع کنیم و شرایط‌مان را از اینکه هست برای هر بازی بهتر کنیم و ان‌شاءالله کار به بازی پایانی و روزهای آخر کشیده نشود.
 
احمدزاده در پاسخ به سوال دیگری که چرا ملوان هر سال چنین روزهایی را تجربه می‌کند؟ گفت: من فکر می‌کنم ملوان نیاز دارد که ثباتی در خودش ایجاد کند. طبیعتا همیشه مشکلات مالی و اقتصادی، مشکل اساسی ملوان بوده است و امسال هم تنها حامی ملوان رییس هیات مدیره آن یعنی دنیامالی بوده و به تنهایی سعی کرده‌ است این کار سخت را به دوش بکشد و با تمام سختی‌هایش او کار بزرگی انجام داده است. شاید هر تیمی جای ملوان بود سال‌ها پیش به جمع تیم‌هایی مانند برق شیراز و سپیدرود رشت پیوسته بود ولی ملوان به واسطه عاشقانه و علاقه‌مندانش توانسته حفظ شود.
وی افزود: تاکنون در حفظ ملوان کار بزرگی انجام شده و این در حالی است که وضع مالی ما نسبت به تیم‌های دیگر لیگ پایین است.
 
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان خاطرنشان کرد: برای بازی فردا، کنعانی، پورقاز و زارع را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و همچنین چند مصدوم هم داریم و احتمال دارید که نتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم. ولی باید جایگزین‌های مناسبی استفاده کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار