شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
همایون یوسفی کاندیدای اصلاح طلب اهواز: باید خودمان در داخل استان به فکر آسایش و رفاه خودمان باشیم
در خارج از استان کسی بفکر ما نیست و باید خودمان در داخل استان به فکر آسایش و رفاه خودمان باشیم و این اتفاق زمانی رخ می دهد...

نشست همایون یوسفی با مدیران مهد کودک های اهواز

خانم صفتریان نایب رییس مهدکودک های سراسر کشور در نشستی با همایون یوسفی کاندیدای اصلاح طلب اهواز برگزار شد گفت: یاد گرفتیم آزموده را آزمودن خطاست و باید تغییر ایجاد کنیم.

به گزارش شوشان ، صفتریان تعداد مهدکودک های موجود در سطع کشور را 17400 نام برد و گفت: به علت بی توجهی به این رده سنی بسیار مهم در کشور و بخصوص در خوزستان شاهد مشکلات اجتماعی فراوانی در بین جوانان هستیم زیرا آموزش هر انسانی از بدو تولد تا 7 سالگی می باشد و باید توجه بسیاری صورت گیرد.


دکتر یوسفی ر این نشست ضمن خوش آمدگویی به مدیران مهدکودک اهواز و جمعی از دانشجویان رشته روانپزشکی اظهار داشت: امیدواریم امسال سال گشایش برای مردم باشد زیرا با وجود موانع بسیار در استان برای خدمت رسانی به مردم سعی کردیم شرایط خدمت و آسایش و رفاه را برای مردم ایجاد کنیم و قول میدهم در صورتی که مورد منتخب مردم واقع شدم بتوانم همه توان خود را در جهت رفع مشکلات و موانع برای آموزش به جوانان و حل معضلات اجتماعی بکار ببرم.

یوسفی افزود: بسیاری از دوستانم که هم اکنون در میدان رقابت نیستند از جمله دکتر قبادیان.دکتر شجاع پوریان.مهندس عماد. اسدی. دکتر حیصمی و.... من ادامه دهنده راه انها هستم و اگر تنها وارد میدان میشدم این همه دغدغه نداشتم زیرا باری به دوش من هست که باید به مقصد برسانمش.


نشست همایون یوسفی با اهالی کریشان


دکتر یوسفی کاندیدای اصلاح طلب اهواز در نشستی با اهالی کوی کریشان ضمن تشکر از مردم اهالی کریشان دلایل حضور خود در انتخابات را احساس تکلیف عنوان کرد و بیان داشت: دلیل اصلی حضور من در انتخابات احساس تکلیف و مشکلاتی که استان و آشنایان من و مردم اهواز با آن درگیر هستند می باشد.


وی افزود: من سوابق اجرایی بسیاری از جمله مدیر عامل هلال احمر خوزستان را در کارنامه کاری خود دارم و با کار اجرایی اشنا هستم. مشکلاتی از قبیل آب،هوا، ریزگردها، بیکاری باید حل شود زیرا اگر ادامه پیدا کند زندگی سخت و ناممکن خواهد شد و ما اگر کاری نکنیم چگونه پاسخگوی فرزندانمان باشیم.

وی ادامه داد: در خارج از استان کسی بفکر ما نیست و باید خودمان در داخل استان به فکر آسایش و رفاه خودمان باشیم و این اتفاق زمانی رخ می دهد که همه پای صندوق های رای حاضر شویم و فردی را انتخاب کنیم که به فکر مردم باشد. و باید مهمترین هدفمان نجات خوزستان باشد.


یوسفی عنوان کرد: من به عنوان پزشک در زمان طبابطم از مریض سوال نمیکنم که کجایی و از چه قومی است و فقط وظیفه خودم که درمان بیمار است انجام میدهم زیرا از نظر من همه قومیت ها چه بختیاری_ لر _ عرب_ شوشتری و دزفولی عزیز هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار