اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
امام‌جمعه شهرستان هندیجان گفت: متاسفانه برخی مسئولان هندیجان در وظایفشان کوتاهی می کنند و برخی از آنها لیاقت و شایستگی مدیریت ندارند و به نا حق بر گُرده مردم نشسته اند و باید عزل شوند.
 

حجت السلام و المسلمین علی شمیل پور با تلنگر جدی به مسئولان هندیجانی چنین اظهار داشت: بنده از همه جوانان و مسئولین دعوت می‌کنم در اعتکاف پیش رو شرکت کنند، جوانان به مسئولین نیاز ندارند بلکه این مسئولین هستند که برای حفظ صندلی‌های خود به جوانان نیاز دارند اما اگر همه مسئولین در اعتکاف شرکت  شرکت کنند برای تصفیه نفس و اعتقادات آن ها مفید است.
 
امام‌جمعه هندیجان تأکید داشت: امسال، سال اقتصاد مقاومتی است مسئولین باید بیشتر دقت کنند تا سرمایه‌های ملی حیف‌ومیل نشود و جلوی  منکرات و ریخت‌وپاش بیت‌المال را بگیرند. اصلاح الگوی مصرف یعنی اقتصاد مقاومتی است مسئولینی که لیاقت مدیریت ندارند نباید سرکار گماشته شوند و مدیری که در شرایط بحرانی نتواند  اقدام مثبت انجام دهد و هنر خود را نمایان کند لیاقت و شایستگی مدیریت ندارد.
 
وی در ادامه گفت: کشاورزان به دنبال آب بودند و یکسال راز و نیاز و عبادت کردند تا گندم آن‌ها به مرحله  برداشت رسیده و اگر این سرمایه‌ها اتلاف شود خیانت است اگر این گندم‌ها مال مسئولین بودند بازم این‌گونه مدیریت می‌کردند؟ اگر بچه‌های بسیج به داد گندم‌ها نرسیده بودند همه گندم‌ها از بین می‌رفتند این چه مدیریتی است؟ بااینکه مردم و کشاورزان و برخی مسئولین زحمت کشیدند تا آب به گندم‌ها برسد اما درست مدیریت نکردند سامانه‌های هواشناسی پیش‌بینی کرده بودند بارندگی و جو ناآرامی در شهرستان خواهیم داشت ولی چرا مسئولین درست بحران را مدیریت نکردند و ضرر و زیان هایی بسیاری به کشاورزان هندیجان زدند و زحمت‌های مردم را از بین بردند، ما خواستار عزل این افراد هستیم و ان شاالله  مسئولین بالیاقت سرکار بیایند.

امام‌جمعه هندیجان با انتقاد شدید به مخابرات هندیجان که از ضعف مدیریتی رنج می برد گفت: اگر ما مخابرات داریم چرا مردم شاکی هستند ،آنتن دهی تلفن آن‌ها ضعیف است احیاناً اگر برای کسی حادثه‌ای اتفاق بیفتد چگونه اطلاع‌رسانی کند؟ مسئولین مخابرات باید به مشکل آنتن دهی تلفن همراه و  تلفن‌های ثابت خانه‌های هندیجان رسیدگی کنند. در برخی منازل نه تلفن ثابت خط می دهد و نه تلفن همراه خوب این چه وضعی است که مخابرات دارد ما از بدبختی های اینترنت گذشتیم اما خرابی های تلفن ثابت و همراه را به کجا بریم اگر مخابرات هندیجان و خوزستان توانایی راه اندازی خطوط تلفن ثابت و همراه با آنتن دهی ندارند ما از مرکز کشور تهران پیگیر موضوع خواهیم بود.
 
امام‌جمعه در پایان  با انتقاد شدید از شهردار هندیجان گفت: مسیر ۲۰۰ متری دانشگاه پیام نور هندیجان مشکل دارد و با کمترین بارندگی دانشگاه تعطیل می‌شود و اگر مسئولین شهرداری قرار شود خرج کنند مسیر این دانشگاه را آسفالت کنند جوانان ما در آنجا تحصیل می‌کنند پس باید به آنجا خدمات‌رسانی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار